خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از شرکت 190 دانش آموز بسیجی پیشگام همزمان با ایام دهه کرامت در دوره یاوران ولایت در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۵۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

190 دانش آموز بسیجی از قم در دوره یاوران ولایت شرکت کردند

سید جواد میرهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان بسیجی در عرصه مبارزه با جنگ نرم گفت: مقام عظمای ولایت در دیدار اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دانش آموزان را به لحاظ داشتن انگیزه، شجاعت، قدرت اندیشه و اعتماد به نفس، پس از دانشجویان، افسران جنگ نرم نامیدند و از این روست که اهمیت دانش آموزان بسیجی در این عرصه بیش از پیش مشخص می گردد.

وی با اعلام جزئیان برگزاری سومین دوره کشوری یاوران ولایت بسیج دانش آموزی گفت: این دوره به یاد شهدای مدافع حرم و بر اساس ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی برگزار می شود.

میرهادی با اشاره به نحوه انتخاب دانش آموزان جهت شرکت در دوره ابراز کرد: هر ساله با توجه به آمار واحدهای مقاومت پیشگام، با توجه به نظر فرمانده واحد و اعضای شورا، فرد یا افرادی معرفی و پس از طی مراحل مصاحبه با در نظر گرفتن جمیع شرایط از جمله توانمندی های مدیریتی، فعالیت های فرهنگی تربیتی، عضویت در شورای بسیج و معدل 17 به بالا انتخاب و به دوره اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم افزود: طی هفته های گذشته، دوره 6 روزه توانمند سازی با حضور 950 دانش آموز بسیجی خواهر و برادر و با هماهنگی سپاه و آموزش و پرورش قم در اردوگاه ملاصدرای کهک و مجموعه غدیر برگزار شده بود و از شرکت کنندگان در دوره مذکور، افرادی برای دوره مشهد انتخاب شدند.

وی با اشاره به جزئیات دوره یاوران ولایت خاطرنشان ساخت: این دوره، دوره ای 20 ساعته است که طی آن 190 دانش آموز بسیجی متوسطه استان قم و فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام، مسائلی از قبیل جذب و نگهداری، برنامه ریزی، مستند سازی و ... را فرا می گیرند، ضمن آنکه ارتباط گیری موفق دانش آموزان با مربیان برگ برنده مهمی از این دوره است.

190 دانش آموز بسیجی از قم در دوره یاوران ولایت شرکت کردند

میرهادی فعالیت های فوق برنامه دوره را بخش دیگری از دوره خواند و گفت: ارائه مباحث به صورت کارگاهی با حضور دانش آموزان، حضور در اردوگاه دشت بهشت، بازدید از نمایشگاه آداب زیارت، بازدید از تونل قیامت، برنامه های ورزشی و دعا و نیایش، حضور در محفل انس با قرآن با حضور حامد شاکرنژاد، زیارت مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا(ع) و ... بخش های فوق برنامه تاثیرگذار دوره یاوران ولایت می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از سوی سازمان بسیج نمره کاملی در اجرای برنامه ها گرفته و تلاش می کند در زمینه کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی گام های موثر و مستمری را بردارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها