خبرهای داغ:
شهردار قم با بیان اینکه دکه های مطبوعاتی قم امسال ساماندهی می شود، گفت: شهرداری قم اهتمام دارد خانه مطبوعاتی برای رسانه‌های خبری استان قم ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۲۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
اهتمام شهرداری در راستای تاسیس خانه مطبوعات قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی سقائیان نژاد ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: روز خبرنگار به نام یک شهید نامگذاری شده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت آن است.

شهردار قم با بیان اینکه با توجه به وضعیتی که در فرهنگ غرب حاکم است تمدن اسلامی یکی از تمدن‌های غالب است، افزود: امروز فرهنگی  پیروز می‌شود که صاحب قدرت و زور وزر باشد و به هر شیوه‌ای که وجود داشته باشد به آن متوسل می‌شود.

سقائیان نژاد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان قم ضمن تعامل با یکدیگر در راستای رفع مشکلات  این استان اقدام کنند، گفت:خبرنگاران قمی در کنار نقد به مسئولان کمک کنند و مشکلات استان را منعکس کرده و به گوش مسئولان برسانند تا در راستای رفع آن اقدام شود.

وی تصریح کرد: موضوع رکود و کمبود بودجه در کشور وجود دارد اما در کنار مشکلات مالی باید ضمن همفکری و مشاوره مشکلات استان قم را حل کنیم.

شهردار قم با بیان اینکه دکه های مطبوعاتی قم امسال ساماندهی می شود، افزود: در استان اصفهان ساختمان 7 طبقه‌ای وجود دارد که خانه مطبوعات است و مخصوص رسانه‌های این استان است ، شهرداری قم اهتمام دارد این اقدام را در استان قم اجرایی کند و خانه مطبوعاتی برای رسانه‌های خبری استان قم ایجاد کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها