خبرهای داغ:
در دهه کرامت؛

محافل انس با قرآن و عترت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

سه محفل انس با قرآن کریم و عترت با عنوان «هدیه‌ای از نور» در شام‌های میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی(ع) و میلاد باسعادت امام رضا (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۱۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
محافل انس با قرآن و عترت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محافل انس با قرآن و عترت به همت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و با حضور قاریان برجسته ملی و بین المللی در ایام دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
 
سه محفل انس با قرآن کریم و عترت با عنوان «هدیه ای از نور» در شام های میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی(ع) و میلاد باسعادت امام رضا(ع) پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
 
محفل انس با قرآن و عترت در روز میلاد باسعادت حضرت معصومه علیها السلام (مصادف با 14 مرداد) برگزار شد، همچنین دو محفل انس با قرآن کریم و عترت در شام بزرگداشت حضرت احمدبن موسی علیه السلام(مصادف با 19 مرداد) و شام میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام(مصادف با 24 مرداد) پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 
حاج احمد دباغ، مهدی فروغی، مهدی علم خواه، حسین یزدان پناه، محمدحسین ابراهیمی و سجاد پروینی نژاد از جمله اساتید و قاریانی هستند که در محافل انس با قرآن کریم دهه کرامت حضور دارند و به تلاوت آیات قرآن کریم می‌پردازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار