نماینده مردم خوی در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

مسئولان با فراهم کردن امکانات مردم را به سفرهای داخلی ترغیب کنند

کبیری گفت: اگر مسئولان تشکیلات مستقیم برای گردشگری در کشور ایجاد و امکانات و تسهیلاتی را فراهم کنند قطع به یقین علاقه مردم به این نوع گردش ها بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج بیان داشت: بحث گردشگری و تورهای داخلی با معضلاتی روبروست که مسئولان ذیربط باید به بررسی و حل این مشکلات بپردازند.

وی افزود: مسئولان باید با اقدامات و برنامه ریزی های اصولی و جدی به این موضوع ورود پیدا کنند تا جذب توریست داخلی در کشور ما افزایش یابد و مردم به این سفر های داخلی ترغیب شوند.

وی با اشاره به راهکارهای رونق صنعت گردشگری داخلی بیان داشت: تبلیغات برای سفر و تورهای داخلی باید در کشور گسترش یابد و نکته دوم بحث هزینه های تورهای داخلی است که باید در این خصوص تسهیلاتی ایجاد شود تا مردم به سمت گردشگری داخلی رغبت کنند.

این نماینده مجلس در ادامه به پتانسیل بالای گردشگری در کشور اشاره کرد و گفت: ما در حوزه گردشگری در شهرها و استان های مختلف کشور ظرفیت های بسیار خوبی داریم؛ اگر مسئولان تشکیلات مستقیم برای گردشگری در کشور ایجاد و امکانات و تسهیلاتی را فراهم کنند قطع به یقین علاقه مردم به این نوع گردش ها بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مثلا ما در منطقه کیش و قشم ظرفیت های بسیار بالایی برای گردشگری داریم که اگر این فضا ایجاد شود گرایش به سفر های داخلی هم بیشتر می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار