سردار نقدی گفت: کسانی که عقیده دارند با دشمن می شود به زبان نرم سخن گفت 3 سال تجریه کردند و دیدند که با مذاکره نه تنها رفتار دشمن تغییر نکرد بلکه جری تر هم شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۷۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه نهمین دوره لیگ علمی پایا که به همت سازمان بسیج دانش آموزی در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد اظهار داشت: تلاش برای دست یابی به علم تلاش برای کشف قدرت خدا است و هرچه علم انسان دقیق تر شود و آگاهیش از طبیعت افزون شود بیشتر به قانونمند بودن خلقت و کائنات پی می بریم.

وی افزود: یک عده ای در عالم، دانش را ابزار زورگویی و حق خوری قرار داده اند، امروز هواپیماهای پیشرفته ای که کودکان یمنی را می کشد طراحی دانشمندان است و اگر به دنبال آسودگی هستیم باید ابزار علم را از دست زورگویان بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دانش انسان بی تقوا و بی زمام هم هرچه بیشتر شود خطرناکتر می شود، کسانی که عقیده دارند با دشمن می شود به زبان نرم سخن گفت 3 سال تجریه کردند و دیدند که با مذاکره نه تنها رفتار دشمن تغییر نکرد بلکه جری تر هم شد.

نقدی افزود: دشمنان مقید به قانون جنگل هستند پس برای بقا، ما باید خودمان را قوی کنیم و تنها راه قوی شدن کسب مدارج علمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: تلاش برای کسب علم تلاش برای کسب قدرت است چرا که علم، به دنبال خود قدرت می آورد پس باید در این مسیر انسان های با تقوا و پایبند به اخلاق وارد شوند چرا که علم برای انسان های بدون اخلاق، خطرناک است. 


ارسال نظرات