به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد؛

دیدار اهالی رسانه و مطبوعات با فرماندار شهرستان شاهرود

در بزرگداشت روز خبرنگار اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود با معاون استاندار و فرماندار شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۷۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود با حضور در فرمانداری شاهرود با معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود دیدار و گفت و گو کردند در این دیدار که نمایندگان رسانه،جراید و مطبوعات محلی و استانی و کشوری در سالن جلسات فرمانداری شاهرود حضور داشتند، آشوری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با گرامیداشت روز خبرنگار و دهه کرامت از خبرنگاران تجلیل نمودند.

احمد خرم معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شاهرود نیز در این جلسه در سخنانی به صاحبان اندیشه و قلم روز بزرگ خبرنگار را تبریک می گوییم و از توجه ویژه فرماندار به خبرنگاران و خبر تشکر و قدردانی داریم.

وی افزود: از زحمات شبانه روزی خبرنگاران در انتخابات 7 اسفند که با همراهی و همیاری در رساندن آنچه باید مردم بدانند پیش قدم بودند تشکر می کنیم و از هم اکنون نیز برای هفته دولت از عزیزان برای پوشش خبری برنامه ها دعوت می کنیم.

در این نشیت خبرنگاران با معرفی خود از دغدغه ها و انتظارات خود از مسئولین سخنانی را بیان نمودند.

در پایان این دیدار با اهدا یک شاخه گل سرخ،لوح تقدیر و هدیه از فعالیت های خبرنگاران شهرستان شاهرود از سوی معاونت استاندار و فرماندار شاهرود تجلیل شد که از خبرگزاری بسیج شاهرود نیز در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

دیدار اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان با امام جمعه شاهرود

جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود به مناسبت روز 17 مرداد، روز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار با حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شاهرود دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار صمیمی و دوستانه آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در سخنانی با تبریک روز خبرنگار و دهه کرامت و ولادت ها با بیان اینکه 11 نشریه در شهرستان شاهرود فعال هستند اظهار کرد: از این 11 نشریه 8 نشریه فعال و 3 نشریه نیز مجوز فعالیت دریافت کرده و در حال آغاز فعالیت خود هستند و خبرگزاری های مهر و ایرنا و بسیج و تسنیم و دانشجو نیز در شاهرود فعالیت دارند.

حسین پور نائب رئیس خانه مطبوعات استان سمنان نیز در این دیدار با ارائه گزارش از فعالیت خانه مطبوعات شهرستان شاهرود و اجرای برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی و اردوئی گفت: تلاش ما این است که از خبرنگاران حمایت نماییم و در این مسیر گام هایی هر چند کم را برداشته ایم و نیاز به حمایت و توجه مسئولین داریم.

در این دیدار خبرنگاران رسانه و مطبوعات شهرستان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادهای خود در امر خبر و اطلاع رسانی و توجه به موضوع مهم اطلاع رسانی و همکاری با خبرنگاران و توجه به نیازهای آنان پرداختند.

این دیدار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برنامه ریزی و اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار