خبرهای داغ:
شهردار سمنان گفت: براساس ابلاغ شورای ترافیک شهرستان سمنان از این پس از ورود خودروها به پیاده راه ها جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۶۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، حسین موسوی اظهار داشت: براساس ابلاغ شورای ترافیک شهرستان سمنان از این پس از ورود خودروها به پیاده راه ها جلوگیری می شود .

وی اظهار داشت: در مواردی که پیاده راه ها در شهر سمنان از اندازه معمول وسیع تر هستند مالکین همجوار از فضای آن برای پارک خودرو استفاده می کنند که این موضوع ضمن خدشه دار کردن فضا و سیما و منظر شهری، تردد عابرین را هم دچار اختلال کرده و با مشکلات عدیده ای مواجه می کند.

وی افزود: شهرداری سمنان و راهنمایی و رانندگی این موضوع را به صورت مشترک مورد بررسی و مطالعه قرار داده و به شورای ترافیک شهرستان سمنان ارجاع دادند و تصمیمات لازم اتخاذ و پیشگیری از ورود خودروها به پیاده راه به شهرداری سمنان ابلاغ شد .

به گفته وی هم اکنون بلوارهای 17 شهریور و قدس حدفاصل میدان امام حسین تا امام رضا در دستور کار شهرداری قرار گرفته است .

شهردار سمنان خاطر نشان کرد:تصمیم اتخاذ شده شامل فضاهای مقابل ورودی پارکینگ ساختمان ها و مغازه های خدمات خودرویی نخواهد شد .

وی همچنین با انتقاد از ساخت پل های متعدد و غیراستاندارد بر روی نهرهای این بلوارها توسط شهروندان اظهار داشت: این پل ها در زمان بارندگی مشکلات عدیده ای را به دنبال دارند و مانع از انتقال آب های سطحی و نفوذ آب به منازل مسکونی می شوند . نظیر اتفاقی که 21 اردیبهشت ماه امسال و پس از بارش غافلگیرکننده باران در شهر سمنان شاهد آن بودیم .

به گفته وی شهرداری سمنان از این پس علاوه بر جمع آوری این پل های غیراستاندارد با نصب موانع فلزی یو شکل از ورود خودروها به پیاده راه ها جلوگیری کرده و بدین ترتیب امنیت کامل را برای عابرین عزیز فراهم خواهد کرد چون اشغال بودن پیاده راه ها توسط خودروها ، عبور عابرین از خیابان و تصادفات و خسارات مالی و جانی را در بردارد .

وی خاطر نشان کرد: تامین سلامت و امنیت شهروندان شهر اخلاق مهمترین رسالت ماست که در راستای محقق شدن آن مجموعه شهرداری سمنان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.


ارسال نظرات
پر بیننده ها