گفتگو با مسئول عقیدتی سپاه مازندران/ در راستای تحقق امر معروف و نهی منکر در سپاه انجام شد:
اولین دوره آموزش محتوایی امر معروف و نهی منکر با دعوت از همه کارکنان سپاه نواحی 4 شهرستان، گلوگاه، بهشهر، نکا و میاندرود اعم از فرماندهان، معاونین و پایوران در مرکز آموزش سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۶۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین فقیهی مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلادر گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه دوره آموزش کارکنان این سپاه با موضوع امر به معروف و نهی ازمنکر در حال برگزاری است گفت: در راستای اجرای دوره های تربیت تعالی سپاه، در سال جاری رویکرد محتوایی آموزش عقیدتی متوجه فریضه امر معروف ونهی منکر است که هدف آن احیاء نهضت امر به معروف ونهی از منکر می باشد.

فقیهی برگزاری دوره های آموزش را به منظور نهادینه کردن این فریضه در سپاه دانست و افزود: اولین دوره آموزش محتوایی امر معروف و نهی منکر با دعوت از همه کارکنان سپاه نواحی 4 شهرستان، گلوگاه، بهشهر، نکا و میاندرود اعم از فرماندهان، معاونین و پایوران در مرکز آموزش سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فقیهی اجرای این طرح مهم را مرهون دغدغه و اهتمام جدی سردار بابایی و حجه الاسلام والمسلمین غلامی خواند و بیان کرد: عقیدتی سیاسی سپاه کربلا با حمایت بی دریغ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این سپاه از ماه های قبل اقدام به شناسایی مربیان متخصص در این حوزه کرد تا برهمین اساس با حضور در دو شهر قم و مشهد آموزش لازم را نسبت با روش های نوین امر معروف و نهی منکر فرا گرفته و در کلاسهای سطح استان عملی سازند.

وی مدت برگزاری دوره های امر معروف برای پایوران رده های سپاه کربلا را یک هفته ذکر کرد و اظهارداشت: آموزش این دوره هابر محور چیستی، چرایی و چگونگی امر معروف و نهی از منکر بنا شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها