مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی بهداری ندسا:

مسئله حجاب و عفاف در مراکز درمانی سپاه اجرایی می شود

جلسه ستاد رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با موضوع نهادینه کردن مسئله حجاب و عفاف در مراکز درمانی سپاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۱۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ جلسه هماهنگی ستاد رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با موضوع نهاینه کردن مسئله حجاب و عفاف در مراکز درمانی سپاه، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی بهداری ندسا و دبیر ستاد رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برگزار گردید.

حجت الاسلام حسین نژاد ضمن اشاره به تاکیدات و دغدغه های مقام معظم رهبری به موضوع امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف ونهی از منکر فقط مختص حجاب و عفاف نیست و تمامی موضوعاتی که نیاز به تذکر و تشویق و تنبیه دارد زیر مجموعه فریضه امر به معروف ونهی از منکر می باشد.      

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی بهداری ندسا گفت: امر به معروف و نهى از منكر شيوه انبياء و اولياء است و كسى راه آنان را مى پيمايد كه امر به معروف و نهى از منكر کند.

وی اظهار داشت: اگر مردم در برابر منكرات سكوت كنند قهر خداوند همه را فرا خواهد گرفت زيرا منكر مثل آتشى است كه اگر با نهى خاموش نشود همه چيز را مى سوزاند.

حسین نژاد تاکید کرد: امر به معروف و نهى از منكر نشانه غيرت دينى و احساس مسؤليت است.

 حجت الاسلام حسین نژاد یادآور شد: بانوان با حفظ حجاب مى توانند اطاعت را, که روح و پیام اصلى عبادات بشر اسـت, اثـبـات کنند و در زمره اطاعـت کنندگان الهى قـرار گیرند.

وی همچنین گفت: يک زن مسلمان هرگز فرمان خداوند متعال را در مورد حفظ عفت و عصمت خود فراموش نمى کند و در طول زندگى ازحجاب خود همانند گوهرى گرانبها پاسدارى مى کند.

همچنین دبیر ستاد رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهر گفت: بانوان جامعه ما، سیره و منش حضرت زهرا سلام الله عليها را الگوی زندگی خود قرار دهند زیرا این بانوی بزرگوار، يك افتخار براي همه عالم است.

مسئله حجاب و عفاف در مراکز درمانی سپاه اجرایی می شود 
آقای فقیه ضمن تاکید فراوان به موضوع امر به معروف ونهی از منکر در مسئله حجاب و عفاف در استان بوشهر،اظهار داشت: ستاد رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر قریب به هجده ماه است که با برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف در حوزه ها و پایگاه ها و در سطح شهروندان، تعداد بیش از 4 هزار نفر بسیجی آموزش دیده خواهر و برادر، برای اجرای این فریضه مهم الهی تربیت کرده است.

در پایان این جلسه، توافقاتی در خصوص اجرایی کردن مسئله حجاب و عفاف در مراکز درمانی زیر مجموعه سپاه در سطح استان بوشهر، صورت گرفت.

 

ارسال نظرات