معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در برازجان:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در برازجان گفت: شهرستان دشتستان با ظرفیّت­ های بالایی که بخصوص در زمینه محصول خرما دارد اگر تقویّت شود می­ تواند تبدیل به یک قطب اقتصادی بزرگ در کشور شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۱۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، سردار سعید فرجیان زاده در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان که با حضور فرماندار دشتستان، فرمانده سپاه دشتستان، مسئولین سازمان بسیج سازندگی استان و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان دشتستان در خصوص اقتصاد مقاومتی برگزار شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) عزت را برای ما به ارمغان آورد و به ما آموخت که راه استمرار این عزت و راه حل همه مسائل کشور، تکیه بر ظرفیّت­ های مردم است و مقام معظم رهبری نیز همین راه را ادامه داده­ اند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ترفندهای زیادی را برای نابودی اقتصاد ما به کار برده­ اند که برای مقابله با همه این ترفندها رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را پیش روی ما قرار داده­ اند که دولت خدمت­گزار نیز جهت اجرای آن در حال فعالیّت و تلاش است.

مسئول کارگروه اقتصاد مقاومتی در سپاه ضمن تأکید بر تقویّت کارگاه­ های تولید فرآورده­ های خرما اضافه کرد: لازم است که اتاق فکری در شهرستان دشتستان ایجاد شود و تسهیلات در اختیار مردم جهت ایجاد مشاغل و تولید فرآورده­ های خرما قرار داده شود تا بتوانیم از این محصول مهم استفاده بهینه به عمل بیاوریم.

سردار فرجیان زاده با بیان این که یکی از هدف­ های مهم در زمینه پیشرفت اقتصاد کشور، تقویّت صنایع کوچک اقتصادی است، افزود: در خصوص محصول خرما نیز هدف، راه­ اندازی صنایع کوچک کشاورزی برای عرضه فرآورده­ های مختلف خرما به بازار است تا بتوانیم مردم را کمک کنیم که خودشان در راه پیشرفت اقتصاد کشور فعالیّت مؤثر داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات