خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به معرفی شدن دو نفر از تهران به عنوان جانشین اشاره کرد و ادامه داد: هیچ اعتقادی به آوردن نیروی غیر بومی نداشته ام و تا هنگامی که در این مسئولیت باشم نیز نخواهم آورد و به همین دلیل تصمیم بر انتخاب جناب سرهنگ قاسمی گرفتیم.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۷۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی , سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه استان با اشاره به تبریک دهه کرامت اظهار کرد: ماه ذی القعده ماه امام رضا(ع) است که همه باید به تربیت، معرفت و طبعیت از سیره حضرت توجه ویژه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه مناسبت ها فرصت هایی هستند برای کسب معرفت، افزود: باید بدانیم که ائمه چه حقی بر گردنمان دارند و مطمئنا اگر به آن ها توسل بجوییم ما را یاری خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز از نعمت ولایت ائمه و ولایت ولی فقیه برخورداریم خاطر نشان کرد: اگر معتقدیم که خود را تابع حکم ولایت فقیه می دانیم به این خاطر است که معتقد به ولایت ائمه هستیم.

 

غیاثی تصریح کرد: تبعیت از حضرت امام خامنه ای امروز تبعیت از امام معصوم است و باید بدانیم اگر امروز نفوذ معنوی و قدرتی در جهان داریم فقط و فقط به خاطر حضور ایشان است.

 

وی گفت: تهاجمات بسیاری از داخل و خارج بر علیه ما شکل گرفت که اگر ایشان نبودند قطعا با بی سامانی مواجه بودیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز رهبر انقلاب از ما پاسداران و بسیجیان مطالبات زیادی دارند و بایستی همه به آن توجه کنیم و منویات ایشان را در زندگی شخصی و اداری خود به کار گیریم.

 

غیاثی افزود: اگر مقام معظم رهبری از ما تقویت بصیرت افزایی و تأکید بر روحیه بسیجی دارند و اینکه باید در همه ی صحنه ها حضور پیدا کنیم به این جهت است که باید هوشیار باشیم و این موضع را حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه امام خامنه ای اگر می گویند که سپاه و بسیج عظمت و پشتوانه کشور هستند به همان میزان نیز از ما انتظار دارند، بیان کرد: لازمه اقتدار سپاه به عنوان پاسداری از نظام چه در حوزه مأموریتی و چه در حوزه اجتماعی آن است که آمادگی خود را حفظ کنیم و به منویات رهبر انقلاب، جامه عمل بپوشانیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به توجه به مذاکرات هسته ای و برجام عنوان کرد: اگر فرهنگ بسیجی در سیاست خارجی و مذاکرات حکم فرما بود اکنون سیاست خواهش و التماس از غرب را در پیش نمی گرفتیم و همه بدانند که این سیاست هیچ گاه در برابر آمریکا جواب نداده و نخواهد داد.

 

غیاثی ادامه داد: در مذاکرات هسته ای خود را از دست دادیم و دولت نیز به تمامی تعهدات خود عمل کرد اما تحریم های غرب لغو نشد و اتفاقا در روز سالگرد 3 مصوبه ضد ایرانی تصویب کردند و جشن گرفتند.

 

وی بیان کرد: رئیس دولت تدبیر به عنوان یکی از دستاوردهای برجام مطرح می کند که اگر برجام را نمی پذیرفتیم حمله آمریکا جدی بود و این در حالی است که دقایقی بعد عراقچی، عضو ارشد مذاکرات هسته ای در گفتگویی می گوید حمله  آمریکا جدی بود اما آن ها از موشک های مان ترسیدند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: تا قبل از این 3 سال مدام دانشمندان هسته ای ما تهدید می شدند اما اکنون این تهدیدات نیست زیرا نه هسته ای داریم و از طرفی دانشمندان هسته ای کشور خانه نشین شده اند و غرب متوجه شد که ایران با دست خود هسته ایش را تقدیم کرد.

 

غیاثی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری از همان ابتدا فرمودند که به مذاکرات خوش بین نیستند و 9 شرط نیز گذاشتند اما دولت به کدام یک از این شروط عمل کرد؟

 

وی ادامه داد: ایشان فرمودند فریب لبخند غرب و آمریکا را نخورید اما امروز نگاه برخی مسئولین، نگاهی نجات گونه است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آذرماه می باشد هیچ گشایشی در کار نخواهد بود.

 

غیاثی گفت: رئیس دولت در واکنش به شعارهای مخالفان در کرمانشاه می گوید که من قول می دهم در جهت رونق اقتصادی تلاش کنم که باید گفت چرا در این 3 سال انجام نداده اید؟

 

وی افزود: رئیس سازمان جاسوسی آمریکا( سیا ) اخیرا گفته است، ما فعالیت هسته ای ایران را متوقف کرده ایم و ایرانی ها فکر می کردند که با توافق وضعشان خوب خواهد شد و ما انتخابات آینده ایران را نیز رصد خواهیم کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره اینکه در ارتباط با اقتصاد مقاومتی نیز اگر مسئولین به نسخه های مقام معظم رهبری توجه می کردند امروز پاشنه آشیل کشور اقتصاد نبود، بیان کرد: افزایش بیکاران و تعطیلی کارخانه ها به دلیل عدم توجه مسئولین به اقتصاد مقاومتی است.

 

غیاثی عنوان کرد: ما باید نسبت به موضوعاتی که پیرامونمان می گذرد توجه کنیم و بدانیم که خیلی از اقدامات برنامه ریزی شده است و خوشبینانه نیست.

 

وی با اشاره به اینکه برخی نخبه ها و افراد خاص این استان حرف نمی زنندو تاکنون یک همگرایی به وجود نیاورده اند و این در حالی است که واگرایی در اوج خود قرار دارد بیان کرد: در برخی استان ها دو نفر که در در دو جبهه قرار دارند وقتی بحث استانشان می شود موضوعات سیاسی را کنار می گذارند و یقه مدیران را می گیرند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه باید در جهت رفاه و همگرایی و توجه به منویات مقام معظم رهبری پیش قدم باشد خاطر نشان کرد: در ملاقاتی که با آیت الله رئیسی داشتیم قرار شد که در جهت محرومیت زدایی اقدام کنیم و ایشان نیز حمایت کنند.

 

غیاثی تصریح کرد: هر جایی که احساس شود خللی وجود دارد سپاه وارد می شود که در سند آمایش نیز احساس کردیم به حوزه امنیت توجه نشده که مجبور کردیم برگردانند و سپس توجه شد.

 

وی به انتخاب سرهنگ قاسمی به عنوان جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با انتخاب ایشان امیدواریم بتوانیم درگیری در برخی موارد را کمتر کنیم و به مطالبه از مسئولین در سطح ملی، ایجاد همگرایی بین نخبگان و خواص بپردازیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به معرفی شدن دو نفر از تهران به عنوان جانشین اشاره کرد و ادامه داد: هیچ اعتقادی به آوردن نیروی غیر بومی نداشته ام و تا هنگامی که در این مسئولیت باشم نیز نخواهم آورد و به همین دلیل تصمیم بر انتخاب جناب سرهنگ قاسمی گرفتیم.

 

غیاثی گفت: تعامل سرهنگ قاسمی با دستگاه ها و به روز بودنشان یک غنیمت برای ما محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم در عمر مسئولیتی خود به عنوان خادم عمل کنیم.

 

وی به انتخاب حجت الاسلام و المسلمین عبادی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که یک فرد دلسوز، پاک و با تقوا سکان نماینده مقام معظم رهبری را بر عهده گرفتند و امید است آن محوری که بتوانیم بر آن تکیه بزنیم با حضور ایشان محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها