مراسم میثاق با "شهید علی اکبرعربی" با حضور بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و خانواده شهید بر سر مزار شریف این شهید والا مقام که در خمین روستای سرکوبه (استان قم) واقع شده است برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  کاروان میثاق با فرمانده شهید علی اکبر عربی از شهیدان مدافع حرم استان قم، در پایگاه شهید زین الدین حوزه شهدای گمنام پردیسان و با حضور پاسداران ،بسیجیان واهالی شهر پردیسان برگزار شد.

 حاضران در این مراسم جهت زیارت مزار این شهید دلاور عازم شهر خمین روستای سرکوبه شدند و در ابتدا جهت تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس به گلزار شهدای شهرنراق برای خواندن زیارت عاشورا و فاتحه به روح بلند و ملکوتی آنها حرکت کرده و درادامه این کاروان از بیت امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی دیدن کردند.

 

در آخر به سوی روستای سرکوبه مزار شریف شهید مدافع حرم علی اکبر عربی که در زمان حیات خود فرمانده گردان بیت المقدس، جانشین فرمانده گردان امام حسین(ع) و فرمانده پایگاه بسیج زین الدین بود، شتافتند . اهالی روستا با این کاروان همراه شدند و جمعیت با در دست داشتن عکس شهید و مدیحه سرایی مداح اهل بیت به سوی مزارشهید حرکت کردند و بر سر مزار این شهید والا مقام مراسم عزاداری و سینه زنی سالار شهیدان امام حسین(ع)به پا کردند.

فرمانده حوزه شهدای گمنام حسین نباتی در جملاتی ویژگی های بارزاخلاقی و رفتاری این شهید را بیان کردند و همچنین یکی از همرزمان شهید که لحظهشهادت در کنار ایشان حاضر بوده است به خاطره گویی از شهید عربی پرداخت و در پایانمراسم از خانواده شهید عربی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات