خبرهای داغ:
یادمان شهید گمنام لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم، روز گذشته طی مراسمی با حضور خادمان حرم رضوی(ع) و خانواده های شهدای مدافع حرم رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۷۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فرماندهی لشکر عملیاتی 17 سپاه استان قم به مناسبت دهه کرامت و همچنین همزمان با آماده سازی گنبد یادمان شهید گمنام تدفین شده در ورودی حسینیه لشکر، برنامه ای را با حضور خانواده های نیروهای لشکر و نیز خانواده های شهدای مدافع حرم ترتیب داده بود.

سردار سید علی سیدی فرمانده لشکر عملیاتی 17، طی سخنانی در این مراسم گفت: وجود مزار مطهر شهید گمنام در محل لشکر و در آستانه ورودی حسینیه، موجب انس و الفت بیش از پیش نیروهای لشکر با آرمان های شهدا شده و عزم آنان را در پیمودن راه نورانی شهیدان و دفاع از حرم های اهل بیت(ع) مصمم تر می کند.

حجت الاسلام محمدمسلم وافی از کارشناسان مسائل تربیتی و ازدیاد جمعیت نیز طی سخنانی به اصول تربیت صحیح در اسلام، برخی آسیب های بازی های رایانه ای، موضوع خودکنترلی و ... پرداخت.

این مراسم با اجرای گروه سرود، شعر خوانی و مدح خوانی علی مالکی نژاد در وصف شهدا و دهه کرامت و اهداء جوایز برگزیدگان مسابقات فرهنگی لشکر همراه بود.

با ورود کاروان حامل زائران و پرچم متبرک حرم امام رضا(ع)، حاضران در مراسم، از جمله حجت الاسلام خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر، سید محمد قاسمی معاون تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و مسئول و جمعی از اعضای هیئت رزمندگان اسلام و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، به استقبال کاروان رفتند و در این حال، پرچم متبرک حرم حضرت زینب(س) به یاد شهدای مدافع حرم، توسط یکی از پاسداران لشکر بر بلندای یادمان به اهتزاز در آمد.

مشایعت کنندگان با خواندن اشعاری در وصف موالید دهه کرامت، مسیر محل استقبال تا یادمان شهید گمنام تفحص شده در منطقه عملیاتی خیبر-جزیره مجنون- را که اواخر اسفند 94 در این محل خاکسپاری شد، در فضایی معنوی و حماسی معطر به یاد شهدا و آکنده از بوی اسپند و ذبح قربانی و سلام و صلوات طی کرده و با باز کردن گره چفیه ای که در محل ورودی یادمان بسته شده بود، آن را افتتاح کردند.

یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)یادمان شهید گمنام لشکر 17 سپاه قم رونمایی شد/اهتزاز پرچم حرم حضرت زینب(س)


ارسال نظرات
پر بیننده ها