خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:
نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت: متاسفانه در شهرستان فردوس روحیه مطالبه گری وجود ندارد ومردم این روحیه را ندارند روحیه مطالبه گری باید در شهرستان فردوس توسط خبرنگاران تقویت شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در سپاه فردوس در دیدار با خبرنگاران شهرستان فردوس گفت: سوره نبا در قرآن اهمیت خبر را مشخص می کند و نیاز است به این حوزه توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام والمسلیمن غلامی گفت: متاسفانه در شهرستان فردوس روحیه مطالبه گری وجود ندارد ومردم این روحیه را ندارند روحیه مطالبه گری باید در شهرستان فردوس توسط خبرنگاران تقویت شود.

وی همچنین تاکید کرد:متاسفانه در شهرستان فردوس حمایت از خبرنگاران نیز بسیار کم است این حمایت باید جدی شود .

نماینده ولی فقیه در سپاه فردوس همچنین تاکید کرد: پیشکسوتان در حوزه خبر باید کادر سازی کنند تا نیروی جوان و علاقه مند جذب شود.

غلامی کار خبرنگار را کاری حساس دانست وگفت: کار خبرنگار قوت قلبی برای هر مسئول است خبرنگاری موجب می شود تا برای مسئولان در عرصه نظام دغدغه و حساسیت ایجاد شود.

خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسئولین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش خبرنگاران در انعکاس فعالیت ها و اقدامات سپاه و بسیج گفت: در جامعه ای که امروز ما زندگی می کنیم مردم مشغله های کاری فراوان دارند وفرصت رصد و نقد مسئولین نیست خبرنگاران باید واسطه بین مردم ومسئولین باشند.

سرهنگ دوم پاسدار ماشا الله محمودی تاکید کرد: رساندن درد ودل به مسئولین و پوشش مطالبه گری موجب تقویت مطالبه گری مردم  ونقد یک مسئول است.

وی تصریح کرد: حق محوری، حق طلبی وحق گویی سه ویژگی مهم در یک خبرنگار اسلامی است.

سرهنگ دوم محمودی با اشاره به 244 خبرنگار شهید درکشورگفت: وجود 244 خبرنگار شهید، 50 جانبازو12 آزاده درهشت سال دفاع مقدس نشان دهنده حوزه اعتقادی و اخلاص آنان است.

در پایان این دیدار از خبرنگاران فعال شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها