سردار فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد با کاروان راهیان نور خراسان رضوی اعزامی به مناطق عملیاتی (مهاباد، پیرانشهر، نقده، سردشت) دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۹۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دراین دیدارسردار فرمانده قرارگاه مام سجاد(ع)و سپاه مهاباد درجمع عظیم کاروان های راهیان نورخراسان رضوی بااشاره به اینکه بخش عظیمی از زائران وخادمان راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند افزود:روز به روز استقبال مردم از قدم گاههای شهدا بیشتر می شود و امید واریم بتوانیم خدمات بهتری به این عشق و علاقه بدهیم .

وی با بیان اینکه جنگ ما یک جنگ اعتقادی و جنگ دین در برابر جهالت بود اظهار داشت: زیارتگاه های راهیان نور موزه بزرگ و نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود است .

دلاور رنجبرزاده تصریح کرد: امروز آثار جنگهای مختلف در دنیا نگهداری می شود و هزینه های هنگفتی در عرصه های مختلف سینمایی و هنرهای تجسمی و... برای تبلیغ این یادمان هابا آنکه در آن روح معنوی وجود ندارد صورت می گیرد اما با توجه به معنویت موجود درآثار بازمانده از جنگ تحمیلی ما به برکت خون شهدا می توان در این زمینه اقدامات مناسب تری انجام داد .

وی با بیان اینکه راهیان نور طعم شیرین زندگی معنوی را به همه می‌چشاند، تصریح کرد: جامعه ای که روح شهادت و ایثاردر آن زنده باشد هرگز زیر بار ذلت نمی رود ومرور خاطرات شهداء ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور ، درس استقامت ، ایستادگی وخودباوری را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد.

ارسال نظرات