خبرهای داغ:
یا معین الضعفا؛

دیدار خدام رضوی با 4خانواده نیازمند در امیریه

در روز دوم سفر کاروان زیر سایه خورشید استان سمنان با چهار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی شهر امیریه دامغان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۶۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، با حضور مردم و مسئولان شهر امیریه دامغان خدام رضوی به دیدار چهار خانواده نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی رفتند و با این خانواده ها گفت و گو و هدیه ای متبرک به حرم امام ضعفا، امام رضا (ع) را تقدیم کردند.

نخست به دیدار خانواده زینب امیر حسینی که به مدت 12 سال به دلیل کهولت سن زیر پوشش کمک های کمیته امداد بخش امیریه بودند رفتند و از نزدیک با مشکلات این خانواده آشنا شدند و نوای حرم رضوی در این منزل به صدا درآمد.

در ادامه با خانواده های نیازمند زهرا روزگردبه دلیل کهولت سن، صغری احمدی، فاطمه یار محمدی که به ترتیب زیر پوشش حمایت کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند و دارای فرزندان معلول هستند، دیدار شد.

سپس خدام رضوی به مهد شکوفه های سارینا که تعدادی فرزندان بی سرپرست قرار داشتند رفتند و با این کودکان و کادر فنی آن آشنا و برای این عزیزان آرزوی سلامتی وبرای رفع مشکل این کودکان دعا کردند.

رئیس کمیته امداد بخش امیریه گفت: حضور خادامان رضوی و دیدار با خانواده های نیازمندان امری بسیار با ارزش و در جهت سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) است.

محمد جهانیان در ادامه بیان کرد: کمک به این خانواده ها می تواند بخش کوچکی از مشکلات آن ها را برطرف کند و زمینه حضور پررنگ تر آن ها در اجتماع را فراهم کند.

لازم به ذکر است که این دوره از سفر های کاروان زیرسایه خورشید با توجه به منویات مقام معظم رهبری به تولیت جدید آستان قدس رضوی توجه به خانواده های محروم و نیازمند در اولویت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها