بازدید مدیرکل استاندارد استان زنجان از آزمایشگاه همکار دقت آزمون بسپار زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان به همراه معاون ارزیابی انطباق ورئیس اداره تایید صلاحیت و سیستم های مدیریت کیفیت این اداره کل از آزمایشگاه همکار دقت آزمون بسپارزنجان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۴۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل استاندارد استان زنجان به همراه معاون ارزیابی انطباق ورئیس اداره تایید صلاحیت وسیستم های مدیریت کیفیت این اداره کل، در راستای رسیدگی به مشکلات و نیازهای آزمایشگاه های همکار استان، از آزمایشگاه همکار دقت آزمون بسپارزنجان، که در محل پارک علم و فنآوری استان زنجان مستقر می باشد بازدید کردند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در بازدید از آزمایشگاه همکار دقت آزمون بسپارزنجان، گفت: با توجه به توانمندهای این آزمایشگاه ، می توان همکاری های دو جانبه را در زمینه های مشارکت بر آموزش مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد استان زنجان سوق داد.

گفتنی است، در این بازدید، مسایل و مشکلات این آزمایشگاه همکار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم بذکر است، آزمایشگاه دقت آزمون بسپار به عنوان آزمایشگاه همکار آزمون غیر دولتی و مستقل تایید شده توسط مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی می باشد و این شركت با داشتن پروانه‌هاي كارشناسي استاندارد حقيقي و حقوقي، خدمات رساني در زمينه مشاوره تخصصي لوله‌هاي پلي اتيلن و امور استاندارد را از وظايف خود دانسته و به عنوان پلي در خصوص اخذ پروانه استاندارد همكاري تنگاتنگ با سازمان استاندارد و واحدهاي توليدي دارد.

ارسال نظرات