خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان گفت:خبرنگاران در جامعه دارای جایگاه ویژه ایی هستند و یکی از ارکان اصلی اخلاق مداری برای هر خبر نگار است.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۳۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،فرماندهی و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا(ع) به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در منزل بسیجی پیشکسوت و خبرنگار بسیجی  یکشنبه شب در هندیجان دیدار و تجلیل شد.

ستوانیکم پاسدار اکبر اورکی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد:خبرنگاران نقش اصلی در رسانه ها را دارند که از حریم قانونی و حقوقی و اجتماعی کشور به بهترین روش با ذوق ، سلیقه و راستگویی  بازگو می کنند.

وی افزود:جا دارد از زحمات خبرنگار بسیجی محمدرضا شعبانی تقدیر وتشکر بشود که با کمترین امکانات و با اخلاص وبدون توقع  خبرهای بسیج و شهرستان را منتقل می کند.

وی بابیان ویژگی های یک خبرنگار گفت:رعایت اصول خبری شامل امانتداری ،راستگویی ،عدالت ،شجاعت ،حقگویی و دقت از کارهای تأثیرگذار برای هر خبرنگاری است.

اورکی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) عنوان کرد:خبرنگاران همواره بصورت شبانه و روز با تمام مشکلات خبری سعی دارند که  بهترین رویدارهای خبری را به مردم و مسؤلان برسانند .

وی با اشاره به گرامیداشت شهدای خبرنگار بیان کرد:خبر نگاران شهید با ایثار ، شجاعت وولایتمداری در دوران دفاع مقدس و بعداز آن با تمام  وجود بهترین رویداد ها و اتفاقات  را منعکس نمودند که این  تلاش ها با اخلاص برای خبرنگاران یک الگو است.

شعبانی خبرنگار  بسیج در هندیجان
ارسال نظرات
پر بیننده ها