عبدی گفت : تیم فوتبال شهرداری اراک پس از صعود به لیگ دسته دوم کشور ، اکنون به فکر حضور قدرتمند در این لیگ می باشد و در این راستا اردوی آماده سازی خود را از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور ۲۶ بازیکن ، زیر نظر مربی بومی فصل پیش خود در شهر مهاجران برپا کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۸۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در ارتباط با حضور در لیگ دسته دوم کشور گفت: لیگ دسته دوم کشور مستلزم شرایط خاصی می باشد و با توجه به شروع دیرهنگام تمرینات کمی از تیم های حریف خود  عقب می باشیم که باید با برنامه ریزی منظم و تمرینات خوب ،شرایط آرمانی خود را به دست بیاوریم.

عبدی همچنین ادامه داد: در وحله اول سعی بر حفظ شاکله اصلی تیم فصل گذشته داشته ایم که در این بین تعدادی از بازیکنان فصل قبل تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه را نداشته  و در ادامه نیز به  تقویت تیم برای حضور در لیگ فکر خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در ارتباط با جذب بازیکنان جدید اظهار داشت:سه بازیکن بومی را که در تیم های خارج از استان حضور داشتند را به تیم آورده ایم و از بازیکنان پایه و امید فصل گذشته خود نیز در این فصل استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد :چند بازیکن غیر بومی را نیز زیر نظر داشته و در صورت به وجود آمدن شرایط این بازیکنان نیز به جمع ما اضافه خواهندشد.

حسین عبدی در پایان هدف گذاری باشگاه را حفظ تیم در این مسابقات اعلام کرد و گفت: در ابتدا به حفظ و بقای خود در لیگ دسته دوم فکر میکنیم و در ادامه نیز خود را برای حضور در مرحله پلی آف و صعود از گروه آماده خواهیم کرد.

تیم فوتبال شهرداری اراک فصل گذشته با کسب ۲۹ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی موفق به کسب مجوز حضور در لیگ دسته دوم کشور شد.

مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ دسته دوم باشگاههای کشور روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه  در روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می شود و این مسابقات از اول  شهریور ماه آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات