فرماندار شهرستان شهرکرد گفت:از امکانات موجود برای ازدواج آسان لازم و ضروری است تا مراسم ازدواج جوانان با کیفیت مناسب و ارزان‌تر برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۲۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملک‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ، با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت اجرای تعزیه در شهر طاقانک و تقدیر از خیرین و فعالان امر ازدواج ، اظهار کرد: اجرای تعزیه درسطح شهرستان، صحت متن‌هایی که در تعزیه استفاده می‌شود و همچنین ساختار تعزیه‌ها از جمله مسائلی است که باید مورد کار کارشناسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مراسم تعزیه شهر طاقانک به ثبت ملی رسیده است، افزود: امیدواریم با همکاری هیئت امنایی که کارهای مربوط به برنامه‌ریزی و اجرای تعزیه را بر عهده دارند، برای بهتر برگزارشدن این برنامه و همچنین ساماندهی برنامه‌ها، امسال بتوانیم کارهای موثری انجام دهیم.

ملک‌پور برگزاری ازدواج آسان را از موضوعات ضروری و مهم در جامعه عنوان و تصریح کرد: تصمیماتی که برای ازدواج آسان جوانان، اقشار، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان گرفته می‌شود لازم است با برنامه‌ریزی‌های کامل و جامع انجام شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: الگوسازی برای ازدواج آسان بسیار سودمند بوده و ضروری است در زمینه فرهنگی برای ازدواج جوانان فعالیت جدی صورت گیرد و باید نهاد‌های مختلف فرهنگی در این زمینه مشارکت داشته باشند.

 
ارسال نظرات