به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی در محل شورای اسلامی شهر ابرکوه از اصحاب رسانه این شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۸۷۲۴۲۱۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، طی مراسمی در محل شورای اسلامی شهر از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل شد.
طی این مراسم رضا ربانی اظهار کرد: رسالت اصحاب رسانه مقوله بسیار سنگینی است و تنها به انتشار اخبار و گزارش ختم نمی شود، بلکه آنان امانتی بزرگ در دست دارند که باید آن را حفظ کنند و به بهترین شکل به صاحبش برسانند.
ربانی ضمن بیان اینکه برخی از خبرگزاری ها به صورت یک طرفه قضاوت و فعالیت می کنند، تصریح کرد: شغل خبرنگاری یکی از مشاغل سخت دنیاست چرا که با افکار مردم در ارتباط است و قضاوت های مردم است که می تواند تأثیری مثبت جهت پیشرفت و توسعه داشته باشد و یا اینکه موجب تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن نظم جامعه شود.
در ادامه حسین حاتمی شهردار ابرکوه بیان کرد: خبرنگار رسالتی بر عهده دارد که نوعی جهاد محسوب می شود که می تواند از نگارش یک خبر یا گزارش آغاز شده و به شهادت در راه خدا ختم شود.
حاتمی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه ابرکوه به عنوان افرادی متعهد، افزود: قطعا یکی از ابزارهایی که ما را در راه توسعه پایدار و رسیدن به یک جامعه ایده آل یاری می دهد، حضور و فعالیت خبرنگاران است.
وی تصریح کرد: در شرایطی که ما در برابر هجمه های فرهنگی دشمن در قالب جنگ نرم قرار گرفته ایم، بزرگترین اسلحه برای ما آگاهی بخشیدن و تنویر افکار عمومی می باشد که این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگاران گذاشته شده است.

در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات فعالان عرصه اطلاع رسانی تجلیل شد.


ارسال نظرات