خبرهای داغ:
به لطف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه

جوان بسیجی فریدنی در عرصه بین المللی افتخار آفرید/ قدرت نمایی هوش ایرانی در دبی

در روزهای گذشته کیوان دهقانی مهندس نرم افزار، با طراحی الگوریتم فوق امنیتی بانکهای اطلاعاتی در سیستم های تحت وب توانست با غلبه بر حریف آمریکای خود در شهر دبی برای ایران افتخار آفرینی کند و قدرت هوش ایرانی را بار دیگر در جهان به رخ دیگر کشورها بکشد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۹۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسج از فریدن، این روزها جوانان و نوجوانان فریدنی در عرصه های داخلی و عرصه های بین المللی افتخار افرینی می کنند و باعث مباهات این شهرستان و اهالی آن می شوند.
در روزهای گذشته کیوان دهقانی مهندس نرم افزار، با طراحی الگوریتم فوق امنیتی بانکهای اطلاعاتی در سیستم های تحت وب توانست با غلبه بر حریف آمریکای خود در شهر دبی برای ایران افتخار آفرینی کند و قدرت هوش ایرانی را بار دیگر در جهان به رخ دیگر کشورها بکشد.
دهقانی این جوان بسیجی فریدنی در گفتگو باخبرگزاری بسیج از فریدن گفت: طرح الگوریتم فوق امنیتی بانکهای اطلاعاتی در سیستم های تحت وب که طراحی کرده بودم توسط شرکت انفورماتیک فاروس به دانشگاه aud آمریکایی در شهر دوبی ارسال شد.
وی ادامه داد: بعد از پذیرفته شدن این طرح توسط یک تیم ده نفره که متشکل از نخبگان چند کشور بود با مدیریت اینجانب آن را اجرای کردیم و پیاده سازی شد.
این نخبه فریدنی با بیان اینکه که بعد از اجرای کامل برنامه به صورت تست در یکی ازشرکت های دوبی راه اندازی شد، بیان کرد: بعد ازاجرای طرح مجمعی ازبرنامه نویسان جهانی شامل کشورهای آلمان ،آمریکا،روسیه و مالزی گردهم آمدند که در این مجمع از طرح با موفقیت، دفاعیه به عمل آمد و مورد قبول قرار گرفت.
دهقانی ادامه داد: با حول و قوه الهی و به کمک حضرت زهرا سلام الله علیها طرح من در مقابل، طرح حریف آمریکایی که می خواست با «شبه الگوریتم پی اچ پی من دیواره دفاعی رو بشکند» با موفقیت روبرو شد و توانستم با توکل به حضرت زهرا(س) از این میدان سربلند بیرون بیایم.
وی با بیان اینکه این موفقیت بزرگ را مدیون پدر و مادرم، اساتید و همکاران در شرکت انفورماتیک فاروس هستم، تصریح کرد: این موفقیت من گوشه ای از قدرت نمای ایرانی ها در تمام عرصه های جهانی است.
این جوان فریدنی در پایان از حضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن، رئیس هنرستان کشاورزی داران و از اهالی محله آشجرد در برنامه استقبال تشکر کرد؛ گفتنی است دهقانی هم اکنون فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای محله آشجرد نیز می باشد.
رقیب آمریکای این نخبه فریدنی نماینده شرکت ماکروسافت آمریکا بوده همچنین در این ارائه طرح، دهقانی موفق به کسب یک لوح از دانشگاه دبی و دو گواهی نامه از نمایندگان ماکروسافت تحت عنوان اولین طراح سیتم های امنیتی و بهترین کارشناس فناوری در حوزه توسعه وب شد..
البته روز گذشته ورود این جوان به شهرستان فریدن که از اهالی محله آشجرد در شهر داران است با استقبال مردم آشجرد روبرو شد که جای خالی بسیاری از مسئولان حس شد و باید گفت، مسئولان اگر دغدغه پیشرفت و توسعه  فریدن را دارند باید بیشتر بر روی نخبه گان این شهرستان برنامه ریزی کنند تا شاید این روزها شهرستان فریدن از این فراموش خانه استان و کشور خارج شود..

ارسال نظرات
آخرین اخبار