عظیم ترین سرمایه دولت مردم هستند/ راه پیشرفت اعتماد سازی جامعه است

یونسی با اشاره به اهمیت افزایش اعتماد در جامعه عنوان کرد: ارائه مطالبات کارشناسی از سوی خبرنگاران می‌تواند راه پیشرفت جامعه را هموارتر کرده و این افراد فعال جامعه، ضمن توجه به نقاط قوت، به نقاط ضعف هم بپردازند
کد خبر: ۸۷۲۴۱۸۸
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، یونسی با اعلام اینکه خبرنگاران رسالت آزاداندیشی و توجه به جامعه را سرلوحه قرار دادند، اظهار کرد: مدیران و مسئولان جامعه هم باید با افزایش روح تحمل، بردباری و شکیبایی در مقابل نقد منصفانه و آگاهانه پذیرای نظرات اصحاب رسانه باشند که این نقدها می‌تواند روند کارشان را ارتقا دهد.

علیرضا یونسی در آیین‌ اختتامیه جشنواره رسانه و مطبوعات مازندران که با مراسم تجلیل از خبرنگاران استان همزمان شد، اظهار کرد: همزمانی دهه کرامت با هفته رسانه و قلم بسیار ارزشمند بوده و فرصت خوبی برای نمایش توانمندی فعالان این عرصه است.

وی افزود: خبرنگاران، کریمان جامعه هستند و به دنبال آرامش و منزلت مردم گام برمی‌دارند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه‌، منادیان روشنگری و اطلاع‌رسانی هستند، تصریح کرد: این افراد نقش بی‌بدیلی در راه اطلاع‌رسانی دارند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها در جهت رشد و تعالی جامعه استفاده کرد، یادآور شد: رسانه‌ها هم باید ظرفیت نفوذپذیری خود را بیش‌تر افزایش دهند.

وی با تأکید بر اینکه تکریم و پاسداشت مقام خبرنگاران باید دائمی باشد و فقط اختصاص به یک روز یا یک هفته پیدا نکند، متذکر شد: همه فرمانداران در استان مازندران در محدوده فعالیت خود باید به خبرنگاران توجه داشته باشند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: مردم عظیم‌ترین سرمایه یک دولت و جامعه به شمار می‌روند و نقش سرمایه اجتماعی از نقش قدرت سیاسی و اقتصادی افزون‌تر است.

یونسی با اشاره به اهمیت افزایش اعتماد در جامعه عنوان کرد: ارائه مطالبات کارشناسی از سوی خبرنگاران می‌تواند راه پیشرفت جامعه را هموارتر کرده و این افراد فعال جامعه، ضمن توجه به نقاط قوت، به نقاط ضعف هم بپردازند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه هم‌اکنون رسانه‌ها به سمت حرفه‌ای شدن گام برمی‌دارند، گفت: تعامل بین رسانه‌ها و جامعه وجود داشته و باید این ارتباطات قوی‌تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بیش‌تر مسئولان و دولت‌مردان به دنبال افزایش تعامل با اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف هستند، یادآور شد: تعاملات دولت نه‌تنها در امور داخلی، بلکه در امور خارجی هم وجود داشته و جایگزینی تعامل در عرصه سیاست‌های بین‌المللی روشن و واضح است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران، با اشاره به تعامل دولت‌مردان در بخش‌های مختلف افزود: رسانه‌های مازندران به دنبال رشد و توسعه استان بوده و در راه اطلاع‌رسانی صحیح گام برمی‌دارند.

یونسی با اشاره به گسترش بنادر استان در سال‌های گذشته بیان کرد: برای توسعه بندر امیرآباد بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه شده، همچنین بزرگ‌ترین مرکز پرورش ماهیان خاویاری مازندران در دولت یازدهم به نتیجه رسید.

این مسئول ادامه داد: نخستین مجوز صادرات لبنیات و فرآورده‌های شیری در این دولت به خارج مرزها صادر شده که این مهم از واحد لبنی در شهرستان آمل به مقصد کشور روسیه در حال انجام است.

وی با تأکید بر کاهش شدید آمار غرق‌شدگی در دریای مازندران یادآور شد: اعتبارات ملی مطلوبی برای بازسازی، زیباسازی و سالم‌سازی سواحل در مازندران اختصاص یافت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه شکوهمندانه‌ترین انتخابات بعد از انقلاب اسلامی در مازندران به انتخابات اخیر بازمی‌گردد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات برگ زرینی از انقلاب را در این استان رقم زده است.

یونسی با اشاره به اینکه سراسر مازندران ضریب برخورداری از بودجه فعلی برای نخستین بار از ضریب جمعیت پیشی گرفت، افزود: دولت یازدهم توانسته برای توسعه و آبادانی مازندران اقدامات خوبی را عملیاتی کند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران منادیان عرصه رسانه، حقیقت، اطلاع‌رسانی و آگاهی هستند، خاطرنشان کرد: طی گفت‌وگو با استاندار مازندران، هدیه خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و رسانه همانند سال گذشته به این قشر توانمند اختصاص پیدا می‌کند.

این مسؤول رسانه‌ها را یاران اصلی دولت برای توسعه و تعالی مازندران دانست و افزود: خبرنگاران نور چشم مردم و دولت هستند روح حقیقت‌جویی، راستی، کمال‌طلبی، فضیلت‌طلبی،‌ دانایی، شجاعت، آگاهی و توکل به خدا را در جامعه تضمین می‌کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران گفت: برای توسعه یافتن هیچ راهی جز وحدت، همدلی و غلبه بر آسیب‌های اجتماعی نداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار