خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: روز خبرنگار نماد حق‌بینی، حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی است.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی معروفی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: این روز فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای همچون شهید محمود صارمی، شهید رهبر و دیگران که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان کردند و همچنین مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

وی خاطر نشان کرد: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فناوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

معروفی گفت: روز خبرنگار نماد حق‌بینی، حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و روز اطلاع‌رسانی با سلاح قلم است.

این مسئول با اشاره به رسالت خبرنگاری و اهمیت آن عنوان کرد: پاسداری از امانت قلم بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران و مطبوعات به عنوان یک واقعیت اجتماعی، همواره تاثیرات مهمی بر روند تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی کشور داشته اند.

مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به ارتباط بسیج و رسانه عنوان کرد: ارتباط قوی و همیشگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب جهانی شدن رسالت بسیج و نشر گفتمان ولایت در جهان می شود.

وی تأکید کرد: باید قلم خبرنگاران در مقابل کفر باصلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری را داشته باشند.

معروفی اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از محورهای اساسی قدرت و اقتدار ملی مطرح گردیده است در تمام عرصه‌های جهاد نرم جانانه در برابر دشمن ایستاده است همان طور که در مقابل جنگ سخت هشت ساله بااقتدار ایستاد.

مسئول روابط عمومی و تبیلغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: تعامل مثبت و سازنده رسانه ها و خبرنگاران با روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس کارکردها، دستاوردها و توانمندی های سپاه و نقش پذیری پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف، می تواند تأثیر گذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل ازسوی ولی امرمسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) نامگذاری شده، لازم است جبهه رسانه‌ای کشوربیش از پیش بکوشد با نگاهی عمیق تر به مقوله اقتصادمقاومتی به عنوان تنهاراه حل مشکلات اقتصادی کشور وتوجه ویژه به ظرفیت هاواستعدادهای جوانان این مرزوبوم وجلب نگاه همگان به تولیدات داخلی، برای رشد و ارتقاء آن کمر همت بندد و با انعکاس گسترده پیشرفت‌های روز افزون کشور و خلق فضایی پر نشاط، نقش پل ارتباطی مردم با سیاستگذاران و مسئولان کشور را ایفا کند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها