مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۳۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰

به گزارش بسیج از گیلان، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم تودیع و معارفه مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بسیج را طلایه دار تفکر ناب محمدی (ص) خواند و اظهار کرد: این درخت تنومند مایه افتخار و از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: افتخاراتی که در دوران انقلاب اسلامی ایران و طی جنگ تحمیلی و مقابله با جنگ نرم دشمن توسط بسیج به دست آمده است ، باید همواره زنده و پاینده نگاه داشته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: براساس چشم انداز1404 و برنامه‌ریزی راهبردی مصمم هستیم از دانشگاه‌های پیشرو در میان دانشگاه‌های نسل سوم باشیم، دانشگاهی که با حساسیت ویژه به حل معضلات اجتماعی و بهداشتی درمانی اقدام نماید و خوشبختانه تلاش‌های گسترده‌ای طی چند ماه گذشته در جهت اجرایی نمودن این راهبرد انجام گرفته است.

دکتر یوسف‌زاده چابک، ارزش آفرینی، پایبندی به اخلاق حرفه‌ای، دانش محوری و چابکی در ارایه خدمات با کیفیت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نقش و جایگاهی که فرهنگ سازی برای رسیدن به چنین اهدافی دارد کاملا محرز و آشکار است و یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه تکیه بر مباحث فرهنگی و بهره‌گیری مناسب از تمام توان موجود است و در این خصوص بسیج دانشجویی دانشگاه نیز یک نهاد با ارزش برای دستیابی به اهداف عالیه دانشگاه است.

وی با پر اهمیت خواندن نقش دفتر نهاد مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی و فرهنگی یادآور شد: وجود این دو حوزه موجب می‌شود که ارزش‌های دینی و مذهبی در مجاری صحیح قرار گیرند.

ارسال نظرات