معاون روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم (ع):

اخلاص یکی از صفات مهم خبرنگاران است

همزمان با روز خبرنگار؛ کارگاه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۰۶۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج همزمان با روز خبرنگار در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار اکبر رئیسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این کارگاه آموزشی ضمن تبریک دهه کرامت و امامت و روز خبرنگار، از زحمات خبرنگاران افتخاری بسیج عشایری استان تقدیر کرد.

وی، گفت: روز خبرنگار، روزی است که باید به خبرنگاران و دست اندر کاران عرصه اطلاع رسانی جامعه خداقوت عرض نماییم و از زحمات خستگی ناپذیر تمام تلاشگرانی که در این عرصه، با نگرش دقیق و عمیق خود به الویت های جامعه و نظام اسلامی به ویژه در راستای رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبر(مدظله العالی) با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل؛ و نشان دادن دستاوردهای بسیج که حاصل خون شهداست گام بر می دارند، تشکر و قدردانی نمائیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی، سرهنگ پاسدار حمید رضا توسلی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه و مسئول روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) ضمن تبریک و گرامی داشت دهه کرامت و امامت، اخلاص را یکی از صفات مهم خبرنگاران دانست.

وی، با تبریک 17مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمودصارمی که بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، گفت: اگر کار برای رضای خداوند انجام شود، نقاط قوّت کار جلوه نورانی خواهد داشت.

توسلی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای خبرنگار هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: مستندات مهم از جنگ و خاطرات گذشته چکیده زحمات آن شهیدان گرانقدر می باشد و نقش خبرنگاران و رسانه های سنتی در جنگ تحمیلی به مراتب تأثیرگذارتر از رسانه های جمعی مدرن بود.

وی، وجود هزاران سند از تاریخ دفاع مقدس را مرهون تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه ای دانست که با گذشتن از جان خود پای در میدان نبرد گذاشتند و لحظات ناب حضور و رشادت رزمندگان اسلام را ضبط و ثبت کردند، تا بعنوان گنجینه ای در اختیار نسل های آینده قرار گیرد.

در این کارگاه یک روزه، از خبرنگاران فعال افتخاری بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

ارسال نظرات