مسئول بسیج رسانه تنگستان گفت: امروز یک سری مسائل خاص از جمله موضوعات فرهنگی است که دغدغه مقام معظم رهبری است و رسانه ها باید با ورود به این مسایل و ایجاد یک چالش در راه توسعه و تعالی جامعه انقلابی گام بردارند.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۱۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، امین ماندگار در نشست هم اندیشی و دیدار فرماندهی سپاه تنگستان با اصحاب رسانه این شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود گفت: بسیج رسانه طلایه دار حرکت در مسیر انقلاب و ارزشهاست و در چهار چوب اصول نظام و منویات رهبر معظم انقلاب بر اساس اصول اخلاقی رسانه ها گام برداشته و شرایط را برای فعالیت هر چه بهتر آنها فراهم می کند.

وی افزود: امروز رسانه های هم سو با نظام و ارزشها در مقابل مطالبی که مغایر با قوانین نظام باشد ساکت نخواهند نشست و به طور قطع حضور خوبی را به نمایش می گذارند که به فضل خدا در شهرستان تنگستان اینگونه است.
ماندگار افزود: یک سری مسائل خاص از جمله موضوعات فرهنگی وجود دارد که دغدغه مقام معظم رهبری است و رسانه ها باید با ورود به این مسایل و ایجاد یک چالش در راه توسعه و تعالی جامعه انقلابی گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه های شهرستان به طور مسلم در زمینه سبک زندگی اسلامی,نفوذ دشمن, انقلابی گری و مهدویت عملکرد هایی داشته و خواهند داشت که قابل تقدیر است.

وی از نگاه ویژه فرماندهی سپاه تنگستان به اصحاب رسانه تفدیر کرد و لوح سپاسی را به پاس زحمات و تلاشهای این فرماندهی به وی اهدا کرد.

ارسال نظرات