مجمع نمایندگان گیلان:

زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق رسالت خبرنگاران است

مجمع نمایندگان گیلان با صدور بیانیه ای بمناسبت روز خبرنگار آورده است: زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق مهم‌ترین وظیفه‌است که خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز برعهده دارند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرات بسیار را به جان می‌خرند.
کد خبر: ۸۷۲۳۹۰۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان گیلان طی بیانیه‌ای 17 مرداد، روز خبرنگار را به سربازان عرصه فرهنگ و اطلاع‌رسانی تبریک گفت. متن بیانیه به شرح زیر است:

زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق مهم‌ترین وظیفه‌است که خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز برعهده دارند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرات بسیار را به جان می‌خرند.

ارائه اطلاعات صحیح به منظور دستیابی و دسترسی به واقعیات محیط اطراف با وجود عوامل گوناگونی که در فرآیند انتقال و تبادل اطلاعات، از رویداد تا خواننده وجود دارد، کار ساده‌ای نیست و این مهم، رسالت کاری یک خبرنگار را بیشتر نمایان می‌سازد.

17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه‌ای است تا به جامعه خبری کشورمان خداقوت و دست مریزاد بگوییم. قطعا ادامه راه این شهید برای هر خبرنگاری افتخار و برای کشور اسلامی ایران مایه مباهات است.

اینجانب و کلیه نمایندگان مردم شریف گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و فرارسیدن روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و قدردانی از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت‌های نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم می‌دانید و برای دانستن رشد و باروری اندیشه هم‌نوعان خود خستگی ناپذیر و مومنانه می‌کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال خواهانیم.

ارسال نظرات