جانشین فرمانده سپاه رودبار:

خبرنگار در دفاع از ارزش ها از اخم های سیاسی نباید واهمه داشته باشد

جانشین فرمانده سپاه رودبار گفت: خبرنگار در بیان حقایق و دفاع از ارزشها از اخمهای سیاسی نباید واهمه داشته باشد و نگذارد بی مهری ها آنها را از ادامه رسالت خطیر خبرنگاری باز بدارد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۷۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

به گزارش بسیج از رودبار، سرهنگ جاوید فلاح در جمع اعضای کانون بسیج رسانه رودبار ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید صارمی و تبریک روزخبرنگار اظهار کرد: خبرنگار باید امانت دار بین مردم و مسئولین باشد و اخبار را بدون کم و کاستی منتقل کند.

وی با بیان اینکه انعکاس یک خبر از قلم خبرنگار باید موجب یکرنگی و همدلی بشود، گفت: خبرنگار نباید در زیمن دشمن باشد و خبری را بنویسد که بیگانگان از آن سوء استفاده کنند.

جانشین فرمانده سپاه رودبار، ادامه داد: خبرنگاران شهرستان رودبار در پایگاه های خبری و نشریات مطلبی را ننوشته اند که آرامش شهرستان را با قومیت های مختلف برهم بزند که این قابل تقدیر است.

وی تشکیل کانون بسیج رسانه را بسیار ارزنده دانست و بیان داشت: رودبار جزو معدود شهرستانهایی است که کانون بسیج رسانه به آن تعلق گرفت.

فلاح با بیان اینکه بسیج رسانه، رسانه بسیج هم باید باشد، ابراز کرد: تبیین منویات مقام معظم رهبری و انتقال آن به جامعه از وظایف خبرنگاران است.

وی اظهار داشت: خبرنگار در بیان حقایق و دفاع از ارزشها از اخمهای سیاسی نباید واهمه داشته باشد و نگذارد بی مهری ها آنها را از ادامه رسالت خطیر خبرنگاری باز بدارد.

جانشین فرمانده سپاه رودبار، ادامه داد: خبرنگاران با  حفظ احترام و عزت مسئولین از آنان بخواهند نسبت به وظایفی که در قبال مردم و شهرستان دارند پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه رسانه در جامعه و مسئولین می تواند حرکتی ایجاد کند، گفت: انعکاس مشکلات و عملکردها از سوی رسانه ها حائز اهمیت است.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی در بسیاری از نقاط افول کرده است، اضافه کرد: خبرنگاران نباید بگذارند دستاوردها و ارزشهای انقلاب کمرنگ بشود.

وی ادامه داد: قرار نیست خبرنگار قلم بمزد،عکس بمزد، خبر بمزد کسی باشد که شخص یا جریانی از آن ذی نفع است باید حقایق جامعه را بازگو کن

ارسال نظرات