فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سوالی که برای اغلب مردم ایجاد شده این است که چگونه سردار قاسم سلیمانی برای سخنرانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۷۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در نشست با اصحاب رسانه گیلان با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان، اظهار کرد: سوالی که برای اغلب مردم ایجاد شده این است که چگونه سردار قاسم سلیمانی برای سخنرانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ارادت و علاقه خاص و ویژه ای به مادرش داشت، گفت: من شنیده بودم هروقت سردار می خواهد با مادرش تلفنی صحبت کند می رفت یک گوشه ای صحبت می کرد و همواره پیش مادرشان حالات کوچکی دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از این موضوع برای جلب رضایت سردار استفاده کردم، ادامه داد: به ذهنم رسید از مادران شهدا کمک بگیریم و یک دعوت نامه ای با امضای تعدادی از مادران دو و سه شهید داده گیلانی از جمله مادران شهدا یوسفی، قناد، قلی پور، فتحی فر و همسر شهید قلی پور و… برای سردار سلیمانی ارسال شد.

عبدالله پور در ادامه این مطلب، گفت: وقتی دعوت نامه به دست ایشان رسید و سردار طی تماسی شدیدا از ما به خاطر چنین ماجرایی ابراز ناراحتی کرد و گفت: ماموریت ها و برنامه های زیادی دارم اما نمی توانم به مادران شهدا نه بگویم.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب سردار سلیمانی با دعوت نامه مادران شهدا به گیلان امد.

ارسال نظرات