مدیر کانون بسیج فرهنگیان ساوه تاکید کرد
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ساوه گفت: یکی از دلایل عمده آسیب فضای مجازی، روبه‌رویی کاربران با تنوع و جذابیت بالای این فضاست که سبب سردرگمی و بحران معرفتی می‌شود و رنگ باختن اخلاق و معنویت را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، محمد رشید عصر امروز در همایش سبک زندگی در جمع حوزه‌های دانش‌آموزی سپاه ناحیه ساوه ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) گفت:دهه کرامت فرصت مناسبی برای بازشناسی سیره عملی ائمه معصوم(ع) و الگوگیری از سیره این بزرگواران در زندگی است.

وی افزود: یکی از دلایل عمده آسیب فضای مجازی، روبه‌رویی کاربران با تنوع و جذابیت بالای این فضاست که سبب سردرگمی و بحران معرفتی می‌شود و رنگ باختن اخلاق و معنویت را به دنبال دارد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ساوه تصریح کرد: عدم توجه به مالکیت فکری و معنوی یکی از عمده‌ترین آسیب‌هایی است که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد می کند.

رشید ادامه داد: فضای مجازی، فضای جولان کشورهای قدرتمند و راه انداز این شبکه‌هاست که با استفاده از این ابزار، افکار منحط و اندیشه های غیر دینی خود را در جوامع نشر می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بایستی آمادگی لازم را برای مقابله با آسیب های پیشرو داشته باشیم تا بتوانیم دانش آموزان را در مسیر درست استفاده از این شبکه ها راهنمایی نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات