چهار ماهه امسال در مقایسه با سال گذشته 20 درصد رشد و پیشرفت داشت لذا انتظار است مجوز برای یکی از پروازهای روزانه ساری به تهران محقق و پروازهای صبح از ساری به تهران و عصر نیز از تهران به ساری انجام شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۹۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی فرود گاههای مازندران، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با حضور مدیرعامل شرکت هوایی کشور، مدیرکل حج و زیارت استان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار رامسر، فرمانده پلیس‌راه مازندران، مدیرکل هواشناسی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسؤولان و پرسنل در محل این فرودگاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات موسی مشاء‌زمینی مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان قدردانی و سعدالله وطن‌خواه به سمت مدیرکل فرودگاه‌های مازندران منصوب شد.

فرودگاه بین‌المللی دشت ناز با 120 هکتار در 25 کیلومتری مرکز استان بین شهر ساری و نکا قرار دارد.

در گذشته خدمات مسافربری فقط در فرودگاه نوشهر و رامسر انجام می‌شد، اما در سال 72 در ساری نیز اداره‌کل فرودگاه‌های مازندران به فرودگاه ساری منتقل شد.

ساخت ترمینال‌های جانبی، تجهیز کردن زیرساخت ترمینال‌های داخلی و خارجی و همچنین آماده به خدمت بودن همه پرسنل در این زمینه از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

موسی مشاء‌زمینی مدیرکل سابق فرودگاه‌های استان به مدت هفت سال عهده‌دار این مسؤولیت بود که در حاشیه این مراسم گفت: در این راه وجدان کاری، عدالت و خدمت را سرلوحه اقدامات خود دانستم و بسیار بر آن تأکید دارم.



معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه به غیر از مازندران استان‌های دیگر نیز درصدد حضور و استفاده از ظرفیت‌های این استان هستند، اظهار کرد: در زمینه محورهای مواصلاتی فرودگاه‌های استان اقدامات خوبی انجام شده است که افراد با حضورشان در فرودگاه از نزدیک شاهد این پیشرفت هستند.

علی نبیان بیان کرد: امیدواریم که با همت مسؤولان و مدیرعامل فرودگاه‌های کشور پیشرفت‌های خوبی در این حوزه شاهد باشیم تا بتوانیم خدمات دولت را با خدمات و تدبیر مسؤولان به امید تبدیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم چهار ماهه امسال را با سال 94 مقایسه کنیم 20 درصد رشد و پیشرفت داشتیم، گفت: درخواست ما این است که مجوز برای یکی از پروازهای روزانه ساری به تهران محقق و پروازهای صبح از ساری به تهران و عصر نیز از تهران به ساری انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها