به مناسبت روز خبرنگار جمعی از اعضای تشکلهای صنفی خبرنگاران آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدای خبرنگار با آنان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جمعی از اعضای خانه مطبوعات، بسیج رسانه، عکاسان خبری، کمیته ورزشی نویسان و اعضای شورای مرکزی بسیج رسانه آذربایجان غربی با حضور در مزار شهید احمد حسنی نخستین خبرنگار شهید این استان با آرمانهای شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه ما به‌ویژه اهالی رسانه و فعالان مطبوعاتی باید تلاش کنند ادامه دهنده راه شهدا باشند چراکه فلاح و رستگاری آدمی با اطاعات از فرامین الهی و سرسپردن به مقدرات آسمانی به دست می‌آید و شهدا همانهایی هستند که راه رضای خدا را انتخاب کرده‌اند و رستگار شده‌اند.

حجت السلام والمسلمین کریم حسینخانی تصریح کرد: شهید احمد حسنی از شهدای گرانقدر استان آذربایجان غربی است که در سالهای ابتدای انقلاب به عنوان خبرنگار در فضای جبهه و جنگ حضور داشت و منشأ خدمات مختلفی در دوره خود بود.

بر اساس گزارش تسنیم از شهید احمد حسنی که با شهید علمی نیک و یکی دیگر از شهدای سانحه هواپیمای c130 سه شهید خبرنگار آذربایجان غرب به شمار می‌آیند علاوه بر یک وصیت نامه صوتی بر جای مانده، تعداد زیادی مصاحبه با فرماندهان شهید سپاه در دوران اوایل انقلاب برجای مانده که به‌زودی توسط بسیج رسانه و سپاه شهدا آذربایجان غربی منتشر شده و در اختیار جامعه رسانه‌ای کشور قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات