خبرهای داغ:
دبیر جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت: به‌منظور تعامل بیشتر انجمن با اعضا و در راستای ارتقای بازدهی و اثرگذاری تولیدات رسانه‌ای روزنامه‌نگاران و معرفی آثار برتر، جشنواره مطبوعاتی این انجمن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۶۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسن ضابطی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این انجمن تلاش می‌کند تا با برگزاری دو جشنواره‌ مطبوعاتی در هر سال برای آثاری که در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده‌اند، از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل آورد.

وی گفت: از این رو با برگزاری نخستین جشنواره این انجمن تلاش خواهیم داشت چنانچه زمینه‌های لازم برای برگزاری دو جشنواره در سال فراهم شود، از سال آینده آثار تولید شده در رسانه‌ها را در دو نیمسال اول و دوم مورد ارزیابی قرار دهیم.

ضابطی با اشاره به اینکه بسیاری از آثار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران آن طور که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرند، گفت: برخی مطالب به رغم کیفیت بالا و اثرگذاری آن به دلیل همزمانی انتشارشان با یک موضوع خاص سیاسی و یا مناسبتی از نظرها مغفول می‌مانند.

دبیر نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران گفت: انجمن قصد دارد در نخستین جشنواره از آثار تولید شده که از ابتدای مهر 94 تا انتهای شهریور امسال در رسانه‌ها منشر شده و به انتخاب خود تولید کنندگان آثار به دست جشنواره می‌رسد، تقدیر شایسته‌ای به عمل آید.

ضابطی افزود: بر این اساس هیئت مدیره انجمن تصمیم گرفت تا با برگزاری این جشنواره‌ از آثار فاخر و حرفه‌ای تقدیر به عمل آورد که البته شرایط و ضوابط شرکت در نخستین جشنواره انجمن و در آستانه روز خبرنگار بر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن به نشانی anjomannews.ir قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: انجمن ساز و کار بررسی و داوری آثار توسط اساتید برجسته و مورد وثوق اهالی مطبوعات را فراهم کرده و در تلاش است تا با برگزاری این جشنواره از تولیدکنندگان آثار برگزیده به نحو مطلوب تقدیر کند.

ضابطی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از تمامی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دعوت کرد تا فارغ از نگاه‌های سیاسی و با هر گونه گرایش فکری در این جشنواره شرکت کنند تا یک بار دیگر زمینه انجام یک کار صنفی فراهم شود.

ارسال نظرات