نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع رسانی شفاف رسانه ها و خبرنگاران، سبب شکل گیری مطالبه عمومی برای مقابله با پرداخت فیش های نجومی شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، همایون هاشمی در دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات میاندوآب که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه و خبرنگاران در انعکاس مشکلات مردمی، اظهار کرد: خبرنگاران می توانند خیلی از ناصافی ها را درست کرده و قلب مردم را سرشار از عشق کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران ارزشی بازوان نظام در دوران مختلف بوده اند، افزود: خبرنگاران در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه ها و رشادت ها را به دنیا منعکس کرده و آنها را به تصویر کشیدند تا امروز فرهنگ دفاع مقدس به نسل های کنونی انتقال یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نقش خبرنگاران در آگاه بخشی و آگاه سازی خانواده مهم و خطیر است، گفت: خبرنگاران باید در رابطه با نقش کانون خانواده در مقابله با معضلات اجتماعی و لزوم حمایت و تقویت این نهاد، اطلاع رسانی کرده و آگاهی بخشی کنند.

هاشمی تصریح کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی مناسب می توانند آسیب های اجتماعی را کاهش داده و بسیاری از دردهای مزمن جامعه را التیام بخشند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، خبرنگاران را دیدبان و چشم مردم در راستی آزمایی مدیران معرفی کرد و افزود: خبرنگاران می توانند با رصد اقدامات، در راستی آزمایی عملکرد مدیران نقش محوری داشته باشند.

وی به نقش خبرنگاران در شکل گیری مطالبه عمومی در مقابله با پرداخت ها و فیش های نجومی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی شفاف رسانه ها و خبرنگاران، سبب شکل گیری مطالبه عمومی برای مقابله با پرداخت فیش های نجومی شد.

ارسال نظرات