استاد مازارچی در جمع بسیجیان پایگاه ریحانه المصطفی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد دشمن شناسی را مهمترین راهکارتربیتی امروزه برای فرزندان عنوان نمود وبا اشاره به تاثیر نامحسوس دشمن برروی اذهان مردم افزود: دشمنان ما بدون دلیل و منفعت برای ما سرمایه گذاری وهزینه نمی کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ به منظور ارتقاء بینش و آگاه سازی بسیجیان نشستی با محوریت آسیب ها و چالش های شبکه های اجتماعی با حضور استاد مازارچی کارشناس ارشد علوم قرآنی و تعلیم و تربیت اسلامی و مبلغه و مشاور در دفتر نهاد مقام معظم رهبری (مده الظله) در دانشگاه در پایگاه ریحانه المصطفی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
استاد مازارچی در این نشست با بیان فکر و شبکه های مجازی به عنوان مهمترین همنشینان افراد ،به مبحث راههای رسیدن به آرامش در زندگی پرداخت.
وی با اشاره بهتاثیرآهنگ و گفتمانی که درشبکه های مجازی بین افراد گروه تبادل می شود بر روی 70 درصد از مردم، افزود:از هفتاد میلیون جمعیت ایران ،50میلیون نفر از ماهواره و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که از 20میلیون باقی مانده جمعیت نیز 10 میلیون نفر آنها تحت تاثیر افرادی هستند که از ماهواره استفاده می نمایند که با القاءشدن کارها و گفتمان گروه به طورارادی وغیر ارادی وایجاد وابستگی در فرد،او را مجبور به انجام کارهای درخواستی گروه می کنند.
کارشناس تعلیم و تربیت تقلید و رقابت را دو عامل و مبنای کار انسانها عنوان نمود و اذعان داشت:ریشه این دو عامل به افراد بستگی دارد که بر اثر تقلید یا رقابت از کارههای گروهی که در آن عضو شده است تبعیت نماید.
وی با اشاره به وجود 50000 فکر در طول 24 ساعت در افراد افزود:50درصد افکار افراد به گذشته،40 درصد به آینده و تنها 10 درصد آن به زمان حال آن هم در فضاهای مجازی تعلق دارد و افراد در حین استفاده از فضاهای مجازی با پرداختن به زمان گذشته و آینده ،زمان حال را از دست می دهند.
مازارچی در تشریح راههای رسیدن به آرامش در خانواده ها با رها نمودن فضای مجازی،به قرار دادن فضای مجازی در لیست کارهای منفی کارهای روزمره سفارش نمود.
مشاور مدرسه توحید قم مهمترین راهکار تربیتی امروزه برای فرزندان خود را دشمن شناسی بیان نمود و با اشاره به تاثیر نامحسوسدشمن برروی اذهان مردم افزود: دشمنان ما بدون دلیل و منفعت برای ما سرمایه گذاری و هزینه نمی کنند وعلی رغمدریافت هیچ هزینه ای در ظاهر، افزایش تعداد و آمار افراد استفاده کننده از شبکه های اجتماعی، افزایش و بالا رفتن سهام بورس شرکت های سازنده شبکه های اجتماعی را در پی خواهد داشت و صهیونیست هاازما به عنوان سرمایه های مادی و انسانی خود استفاده می کنند.
کارشناس تعلیم و تربیت در آخر بر عدم استفاده از شبکه های مجازی که پول آن داخل جیب دشمنان ما مخصوصاً صهیونیستها می شود تاکید نمود.

ارسال نظرات