در این پیام آمده است: خبرنگار همانی است که وقایع و صحنه‌های افتخارآمیز هر کشور را با قلم، زبان و هنر خود برای همیشه تاریخ ماندگار می‌کند و چه زیبا می‌سوزد تا جامعه را به نور حقیقت روشن کند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۷۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ حجت السلام سید روح الله میر فخر الدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با صدور پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

خبرنگار واژه مقدسی است که قداست آن به حرمت صداقت و ایمان است و کار خبرنگاری جز با صداقت و بذل افکار و اندیشه‌ها برای جامعه ماندگار نخواهد ماند.

خبرنگار همانی است که وقایع و صحنه‌های افتخارآمیز هر کشور را با قلم، زبان و هنر خود برای همیشه تاریخ ماندگار می‌کند و چه زیبا می‌سوزد تا جامعه را به نور حقیقت روشن کند.

خبرنگار انسان عزتمند و شرافتمندی است که صورتش را با سیلی سرخ می‌کند تا قلمش آلوده به مزد! نشود و با عزت بنویسد و هیچ‌گاه شرافت خود را فدای دو روز دنیا نکند.

حجت السلام میر فخرالدین اظهار داشت : هفدهم مردادماه، به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهيد محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است مغتنم تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسير اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجليل شود.

طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره سعي بر آن داشته اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله اي از قداست در هم آميزند، تا آنچه را كه عرضه ميدارند ارزش خدايي به خود گيرد.

وی روز خبرنگاررا روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران آزاده ای دانست که برای آگاهی بخشی به جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند گفت : بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحيح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزایی در ارتقای اطلاعات در جامعه دارند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران بخصوص اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شهرستان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

حجت السلام سیدد روح الله میر فخرالدین

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهاباد

ارسال نظرات