نجیمی در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ طلاب در بافق:
حجت الاسلام نجیمی در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ طلاب در بافقعلت اکثر جرایم و ناهنجاریها در بین جوانان اینترنت و استفاده ناصحیح و نداشتن سواد اینترنتی است که در این زمینه لازم است مسئولین توجه بیشتری به این مسأله داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۷۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ مراسم افتتاحیه دوره تربیت مبلغ طلاب خواهر شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام نجیمی، در جمع طلاب و سرگروههای حلقه های صالحین خواهر و برادر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم قانعی از فعالان فضای مجازی ضمن معرفی انواع شبکه های اجتماعی و آسیب ها و تهدیدهای آن، به بیان عوامل ترغیب جوانان به شبکه های اجتماعی از جمله رایگان بودن، سهل الوصول بودن، در دسترس بودن و ... پرداخت و در ادامه گفت : علت اکثر جرایم و ناهنجاریها در بین جوانان اینترنت و استفاده ناصحیح و نداشتن سواد اینترنتی است که در این زمینه لازم است مسئولین توجه بیشتری به این مسأله داشته باشند .

در ادامه حجت الاسلام نجیمی در راستای استفاده صحیح از امکانات موجود برای مقابله با ترفندهای دشمن گفت : دشمن از کوچکترین روزنه برای نفوذ بخصوص نفوذ فرهنگی در بین هموطنان ما استفاده می کند لذا برای کم کردن این تهاجم در ابتدای راه طلاب، بسیجیان، و تمام اقشاری که کار فرهنگی می کنند باید اطلس فرهنگی تهیه نمایند.

 وی افزود : اطلس فرهنگی یعنی نقشه راه، یعنی شناسایی نقاط حساسی که می توانند تحت تأثیر نفوذ دشمن قرار گیرند و در مرحله بعد باید حداکثر توان را به کار برد تا بدون هزینه به تربیت نیروی فعال فرهنگی بپردازیم.

نجیمی احیاسازی مساجد را در اولویت کار فرهنگی مبلغان عنوان کرد.
ارسال نظرات