عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:
حسینعلی حاجی دلیگان گفت: کالای قاچاق نباید وارد کشور شود ،واردات کالای قاچاق، رقابت در بازار را به نفع کالای قاچاق خارجی رقم می‎زند نه کشورمان.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۳۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

حسینعلی حاجی دلیگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تکیه رهبری معظم بر آتش زدن کالاهای قاچاق اظهار داشت: ما اگر بخواهیم جلوی قاچاق را بگیرم لازمه‌اش این است که کالا فیزیکی وارد نشود و هم اینکه آثار قاچاق را در جامعه از بین ببریم برای این مهم لازم است که هیچ کالای قاچاقی وارد کشور نشود چون با واردات کالای قاچاق چندین آثار مخرب در اقتصاد ایجاد می‎شود.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق نباید وارد کشور شود افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر آتش زدن کالای قاچاق روی دریا، کنایه از این است هیچ کالای قاچاقی وارد کشور نشود و کالای قاچاق مرجوع یا معدوم شود تا آثارش مخربی در داخل کشور نداشته باشیم.

حاجی دلیگان بیان داشت: کالای قاچاق چون حقوق دولت و مردم از آنها اخذ نمی شود مالیات، عوارض گمرکی که باید گرفته شود پرداخت نمی‎کنند نابود کننده حق و حقوق مردم است و بیت المال را از بین می‌برد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: واردات کالای قاچاق، رقابت در بازار را به نفع کالای قاچاق خارجی رقم می‎زند نه کشورمان.

ارسال نظرات