حمیدرضا
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
جانشین فرمانده سپاه استان ایلام گفت: با اجرا شدن اقتصاد مقاومتی هیچ گاه با پس لرزه های اقتصادی به لرزش در نمی آید.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۲۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در همایش رسم هجرت و افتتاحیه اردوهای جهادی ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: جهادگران بسیجی استان ایلام در عرصه تلاش و مجاهدت و کمک به رفع محرومیت در استان گام های بلندی برای مردم برد داشته است.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و شعار سال 95؛ گفت: اقتصاد مقاومتی باید با اقدامات به نتیجه برسد و این شعار تیز بینانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بهانه را از همه گرفته است.

سرهنگ طهماسبی با تاکید بر اینکه نباید اقتصاد مقاومتی را به جلسات خلاصه کرد؛ ابراز کرد: باید کارهای عالمانه را به نتیجه مطلوب رساند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام اذعان کرد: بسیج چند سال است با منابع محدود خود گام های اثر بخشی را در جهادگری برداشته و در دهه پیشرفت و عدالت باید با وجود این جوانان، کشور را جایگاه ویژه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه با اجرا شدن اقتصاد مقاومتی هیچ گاه با پس لرزه های اقتصادی به لرزش در نمی آید؛ گفت: دشمن از انرژی هسته ای ما واهمه ندارد بلکه از بومی کردن علم و فناوری هسته می ترسید.

سرهنگ پاسدار طماسبی بیان داشت: جوانان این کشور با استفاده از توان داخلی انرژی هسته ای را بومی کردند و همین امر دل دشمنان را به لرزه درآورد.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام اظهار کرد: امروز در صنایع موشکی به دنبال طولانی بودن برد موشک ها نیستیم بلکه بدنبال نقطه زنی بدون خطا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همین موفقیت های مختلف جوانان آمریکا را پای میز مذاکره کشاند؛ تصریح کرد: حضور گروه های جهادی در عرصه های صنعتی، عمرانی،محرومیت زدایی و ... خیلی تاثیرگذار بوده است.

وی در آخر به طرح های مختلف جهادی اشاره و افزود: بیش از 2500 مورد طرح جهادی در ایلام انجام شده است که برجسته ترین بخش عمرانی و محرومیت زدایی ساخت 631 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی است.

ارسال نظرات