برگزاری جلسه هم اندیشی هیأت کشتی استان با معاونت رفاه اجتماعی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان

جلسه هم اندیشی هیأت کشتی استان با معاونت رفاه اجتماعی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۱۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به امکانات و ظرفیتهای مجموعه های ورزشی کارگران استان زنجان گفت: استان دارای امکانات مناسبی می باشد که باید تلاش شود از این امکانات برای پیشبرد اهداف و رشد و پیشرفت ورزش استان در سطح کشور به نحو احسنت استفاده شود.

مجتبی بازرگان با بیان اینکه ورزش یکی از عامل های مهم پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت مردم ومخصوصاً جوانان می باشد افزود: هدف اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان تعامل و همکاری دو جانبه با هیأت کشتی استان برای کمک به ورزش کارگری استان مخصوصاً کشتی می باشد.

بازرگان اظهار داشت: استان زنجان دارای ورزشکاران و قهرمانان ملی و المپیکی خوبی می باشد که باید به این ورزشکاران و قهرمانان ملی استان توجه ویژه ای شود.

وی از برگزاری جلسه ای با معاون اشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برای اشتغال ورزشکاران و قهرمانان ملی استان که شغلی ندارند و از این بابت در تنگنا قرار دارند، خبر داد و به مکاتبه با مجموعه های ورزشی شهرستانهای استان برای استفاده هیأت کشتی استان از این مجموعه ها اشاره کرد.

گفتنی است، نمایندگان هیأت کشتی استان نیز یکی از مشکلات اصلی ورزش استان و مخصوصاً کشتی را نبود منابع مالی کافی، نبود زیر ساخت مناسب و همچنین نبود حمایت از طرف شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کردند و از آمادگی هیأت کشتی استان برای همکاری و تعامل با اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برای حمایت از ورزش استان و مخصوصاً ورزش کارگری خبر دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار