معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاری حرفه ای حساس و پر استرس است که مخاطرات مختلفی برای فعالان این عرصه به همراه دارد
کد خبر: ۸۷۲۳۵۴۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان  علی اصغر جمشید نژاد  در گفتگو با خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به برخی مشکلات در زمینه آموزش خبرنگاران در این استان باید از همه ظرفیت های قانونی اعم از مراکز آموزش عالی موجود و غیره استفاده کرد تا دانش افراد در این حرفه ارتقا یابد.
وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت دانش رسانه ای خبرنگاران در سیستان و بلوچستان باید تمام مسائل مورد بررسی قرار گیرد تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود نظیر مراکز فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و غیره در این راستا گام برداشت.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی شیطنت های رسانه های بیگانه افزود: مردم این استان همواره وحدت را سرلوحه کار خود قرار داده و از اختلافات دوری می کنند.
جمشید نژاد بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با سابقه طولانی به خوبی توانسته در ایجاد وحدت و انسجام در سیستان و بلوچستان گام بردارد.
17 مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) در افغانستان روز خبرنگار نامیده شده است
ارسال نظرات