مسؤول بسیج دانشجویی شهید بهزادی شهرستان تنگستان از آغاز اردوی جهادی دانشجویی این شهرستان با شرکت بیش از 200 دانشجو از 18 مردادماه سال جاری به مدت 10 روز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۳۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰



به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محسن کرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: اردوی 10 روزه دانشجویان بسیجی با کار جهادی در روستاهای قباکلکی و احمدآباد شهرستان تنگستان و در زمینه‌های فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و عمرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در روستای احمدآباد و در بحث عمرانی ساخت و تکمیل یک مسجد در دستور کار است و در همین راستا در روستای قباکلکی دانشجویان بسیجی در اجرای طرح هادی و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت در تعمیر مسکن و دیوارکشی منازل کمک و همیار دهیار این روستا خواهند بود.

کرمی گفت: بیش از 100 مترمربع دیوارنویسی بیانات مقام معظم رهبری در دستور کار است که در این دو روستا به اجرا درخواهد آمد.

وی افزود: در بخش فرهنگی برگزاری جلسات با موضوع فرهنگ مهدویت و انتظار، سیره زندگی شهدا و مخاطرات ماهواره همچنین پخش فیلم‌های جشنواره مردمی عمار به اجرا درخواهد آمد.

کرمی خاطرنشان کرد: در بخش آموزشی برگزاری کلاس‌های آموزش گلدوزی، معرق‌کاری، چرم‌دوزی، گل کریستال، خیاطی، کاردستی و نقاشی و همچنین آموزش قرآن و احکام در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در زمینه بهداشتی درمانی برگزاری کلاس‌های بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دهان و دندان افراد روستا در سنین مختلف، انجام عملیات وارنش فلوراید برای کودکان 3 تا 12 سال، برگزاری طرح پایش سلامت عمومی و توزیع 25 قلم دارو به‌صورت رایگان در روستا ازجمله برنامه‌های بسیج دانشجویی در این اردوی جهادی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات