مسؤول سازمان بسیج اقشار سپاه امام صادق(ع) بوشهر:
مسؤول سازمان بسیج اقشار سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: مجامع بسیج، مجمع‌های تصمیم‌ساز و آینده‌ساز هستند که با حضور نخبگان بسیجی در شهرستان‌های استان اتاق فکر قدرتمندی را در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام شکل خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۲۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عیسی داوریان صبح امروز در جمع اعضای مجمع راهبردی و اقشار بسیج تنگستان بیان داشت: مهم‌ترین وظایف مجامع بسیج، بررسی تهدیدات و آسیب‌ها و همچنین تدوین سیاست‌ها و رفتار بر اساس نظام‌نامه بسیج است.

وی بسیجی بودن و مردمی بودن را عامل پیشرفت بسیج دانست و گفت: امروز بسیج با تکیه‌بر مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی نهاد قدرتمند جهانی را شکل داده که الگویی برای سایر کشورهای آزاده جهان شده است.

داوریان با اشاره به اینکه مجامع راهبردی بسیج نقش به‌سزایی در انسجام و حضور نخبگان بسیج در عرصه‌های مختلف خواهد داشت، بیان کرد: هدف تشکیل اقشار بسیج، ایجاد مجمع مشورتی در شهرستان با حضور نخبگان برای حل مشکلات شهرستان است تا از این راه کمکی به‌نظام، دولت، نهادها و سازمان‌ها کرده شود.

وی تأکید کرد: بسیج باید در سطح شهرستان به سطحی از حضور برسد که حرف اول و آخر را بزند و در جامعه هدف خود حرف برای گفتن داشته باشد.

مسؤول سازمان بسیج اقشار سپاه امام صادق(ع) بوشهر در پایان گفت: همدلی و تعامل اقشار بسیج در پیشبرد اهداف نظام اسلامی مؤثر است، بنابراین تمام بسیجیان باید در اهداف متعالی نظام که همان ایرانی اسلامی و پیشرفته است گام بردارند تا شاهد ارتقای بیش از پیش کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات