کارشناس فرهنگی در گفتگو با «بسیج»:
کارشناس فرهنگی گفت: خیلی از لایه های جنگ هنوز مخفی مانده و تا به حال صرفا از جنگ و شهادت رونمایی شده باید در این زمینه وزارت ارشاد حمایت کند که متاسفانه جدیتی در این خصوص ندارد.
کد خبر: ۸۷۲۳۵۲۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
رضا شریفی کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر لزوم کار در حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: به فرموده امام راحل جنگ تحمیلی حکم دانشگاه را برای ما داشت.

وی افزود: جنگ تحمیلی در کنار خسارات خود محسناتی هم داشت و ما را به خودکفایی و خودباوری و توانمندی رساند، مهم این است که ما به محتوای جنگ و ادبیات دفاع مقدس، روایتگری و خاطرات و فیلم ها و مستندات به جای مانده توجه داشته باشیم تا مفاهیم به مخاطبان برسد.

کارشناس فرهنگی اظهار داشت: خیلی از لایه های جنگ هنوز مخفی مانده و تا به حال صرفا از جنگ و شهادت رونمایی شده و بسیاری از مسائل به دلایل مختلف مغفول مانده، باید در این زمینه وزارت ارشاد حمایت کند که متاسفانه جدیتی در این خصوص ندارد.

شریفی گفت: ادبیات دفاع مقدس حکم کتب دانشگاهی را برای ما دارند و هر چه می گذرد این منابع و ذخایر از بین می روند و کسانی که مطالبی را می دانستند شهید می شوند پس باید همه اطلاعات جمع آوری و منسجم شود.

ارسال نظرات