خبرگزاری بسیج : فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پیشوا با تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، تاکید کرد: خبرنگاران باید عشق و امید به آینده را بین مردم تقویت کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۵۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل از روابط عمومی سپاه پیشوا: سرگرد حسن عاطف ضمیر با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود‌ صارمی ، اظهار داشت: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه‌های رسالت آشنا برای آگاهی‌بخشی به ملت ایران، بویژه در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و حساس میهن اسلامی به شمار می‌رود.

 وی خاطر نشان کرد: این روز، یادآور حماسه آفرینی های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند . عاطف ضمیر افزود: این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. خبرنگاران باید عشق و امید به آینده را در بین مردم تقویت کنند، چرا که خبرنگاران بدون عشق به انسان ها و ارزش های انسانی موفقیتی نخواهند داشت. بر این اساس لازم می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار و  برنامه های سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا سعی فراوان داشتند، اعلام داشته و دست همه اصحاب قلم را در این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاریهای رسانه‌ای به گرمی می‌فشاریم.

.

 

ارسال نظرات