اجرای ده ها ویژه برنامه دهه کرامت با محوریت امامزاده های مطهر شهرری

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای ده ها ویژه برنامه دهه کرامت با محوریت امامزاده های مطهر این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۸۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: مدیریت شهری به مناسبت دهه کرامت، ده ها ویژه برنامه فرهنگی و ارزشی پیش بینی کرده است که با محوریت امامزادگان و بقعه های متبرکه در این منطقه جنوبی به اجرا در می آید.

صفوی با اشاره به برپایی مراسم افتتاحیه ویژه برنامه های دهه کرامت استان تهران در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، افزود: بزرگداشت مقام شاه چراغ و امامزادگان حمزه(ع) و ابوالحسن(ع)، مراسم ولادت حضرت امام رضا(ع) در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و غبارروبی امامزاده حمزه(ع) و تعویض پرچم گنبد این حرم شریف از مهمترین برنامه های این ایام است.

وی به ویژه برنامه هایی که برای بانوان شهروند تدارک دیده شده است نیز اشاره کرد و گفت: برپایی جشن های شهروندی، اردوهای زیارتی، جشن عبودیت دختران، نمایش فیلم های ارزشی، دیدار دختران موفق با علمای شهرری، کارگاه های آموزشی هدفمند از جمله برنامه هایی است که از سوی مدیریت شهری در محله های 20 گانه در حال اجراست.

صفوی استقرار نمایشگاه اندیشکده جوان در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) را نیز از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و افزود: این نمایشگاه با رویکرد آموزش مهارت های ویژه بانوان، از 17 مرداد به مدت یک هفته دایر است و علاقه مندان می توانند از این امکان فرهنگی و آموزشی رایگان،  بهره مند شوند.

شهردار منطقه 20 به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به وجود فرمانداری ویژه و ادارات مستقل شهرری، مدیریت شهری همواره با برقراری هماهنگی و مشارکت با این ادارات نسبت به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی اقدام کرده است تا علاوه بر حذف موازی کاری های احتمالی، فعالیت ها با هم افزایی بیشتر انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار