مردم کرج رفتار اعضای شورای شهر در جلسه فردا را کاملاً رصد خواهند کرد و حافظه تاریخی این ملت هیچ گاه تصمیم به هنگام و شجاعانه را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سخنان حکیمانه و ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در چند ماهه اخیر تاکنون حکایت از هشداری آگاهانه بود که در آن مردم و مسئولین را به بصیرت و روشن بینی دعوت می نمود، مردم گوش به فرمان رهبری در حالی که شرایط سخت زندگی را سپری می کنند، از موانعی چون گرانی، تورم، تحریم می گذرند اما موضوعی که برای مردم کشورمان قبل تحمل نخواهد بود بی اعتنایی متولیان امر به ویژه خواری ها، اسراف ها، وبی عدالتی، شبکه های قدرت و ثروت و سکوت ناظران است که در جامعه توسط بعضی از مسئولین در حال انجام است.
هفته های اخیر کشور و مسئولین در معرض آزمون های بزرگی قرار گرفته اند که رفتار آنها در پیشگاه خداوند و ملت صبور ایران می تواند مهم و تاثیر گذار باشد.

در کشور مسئله فیش های نجومی و دریافتهای نامتعارف دل مظلومان را به درد آورد و بار مسئولیت را بر دوش مجریان امر دو چندان کرد و در استان البرز و شهر کرج که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ایران کوچک نامیده شد، به نوعی دیگری این مسئله جلوه می نماید.

برخی ابهامات در خصوص تخلفات اداری و سازمانی در مجموعه شهرداری که مورد سوال تعدادی از اعضای شورای شهر قرار گرفته امروز آزمونی بزرگ برای مسئولین اجرایی و به خصوص اعضای شورای شهر است که بار دیگر شجاعت انقلابی خود را نشان دهند؛ سوالاتی که از قرار معلوم تعدادی بیش از آن چیزی که مطرح شد داشته است و فقط سه مورد از آن در این مرحله عنوان شده است، همین ها نیز بر اساس متن سوال دقیق و با بررسی موشکافانه صورت گرفته است.

بررسی ها نشان می دهد متاسفانه شاهد هستیم مسئولین دیگر که لازم است در این اقدام انقلابی همراهی نموده تا متخلفان بدانند که منتخبین آنها بیدارند وشجاعانه در احقاق حقوق آنها می ایستند، بنا را در بی تفاوتی وسکوت گذاشته اند.

البته همه این را باید بدانند مردم فهیم شهر کرج کاملاً اقدامات وتصمیمات اعضاء محترم شورا را زیر نظر داشته و امید است در این آزمونی که در معرض آن هستند مغلوب زر و زور و همچنین مناسبات ناسالم نگردند و رسانه ها نیز در کنار مردم رسالت خود را در پوشش حقیقت در روز خبرنگار به درستی انجام خواهند داد مردم از آن چه که وجود دارد و اتفاق می افتد مطلع گردند.

حافظه تاریخی ملت هرگز خوبی ها و بدهی ها را فراموش نخواهد کرد و اعمال خوب و بد مسئولین همواره در معرض قضاوت ملت قرار خواهد گرفت، پس چه خوب است همگی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری در جهت اعتلای نام کشور و تلاش برای خدمت صادقانه و به دور از وابستگی های گوناگون همت کرده وتصمیم تاریخی خود را بدرستی بگیریم.
منبع: تیتر یک
ارسال نظرات