حسینی بای در مراسم افتتاح «پاتوق خبر» خبرگزاری بسیج:/3
خبرنگار صداوسیما گفت:دور تا دور کشور ما ناامنی است و قلب اروپا با وجود ناتو و هزاران نیروی زبده امنیتی، در ناامنی به سر می برد اما در کشور ما امنیت وجود دارد که این امنیت را مرهون وجود مدافعین حرم هستیم.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۱۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدرضا حسینی بای خبرنگار صداوسیما در مراسم افتتاح «پاتوق خبر» خبرگزاری بسیج گفت: خیلی از خبرنگاران همچون من و خبرنگارانی از خبرگزاری های مختلف همچون خبرگزاری فارس و همکاران دیگرمان در صداوسیما مانند ایمان مراتی و... به سوریه رفته اند.

وی در ادامه گفت: ما در کشور مشکلات داریم؛ سختی و گرانی و...اما امنیت داریم.امنیتی که مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم و همانگونه که مطلع هستید، تروریست های داعشی برای ضربه زدن به امنیت تهران و دیگر نقاط کشور برنامه ریزی کرده بودند و برنامه شان برای نقاط شلوغ کشور مانند بازارها، ایستگاه های اتوبوس و مترو و ...برای کشتن هموطنان عزیز کشورمان بود که نقش بر آب شد.

این خبرنگار صداوسیما افزود: دور تا دور کشور ما ناامنی است و قلب اروپا با وجود ناتو و هزاران نیروی زبده امنیتی، در ناامنی به سر می برد اما در کشور ما امنیت وجود دارد که این امنیت را مرهون وجود مدافعین حرم هستیم. 

حسینی بای در پایان پیشنهاد داد که همانند نشست های خبری که در کشورمان برگزار می شود، خبرگزاری ها در قالب کاروان های خبری، خبرنگاران خود را به مناطق درگیری در عراق و سوریه اعزام کنند تا نقاط بکر این مناطق کشف،ضبط و ثبت شود تا اوج مظلومیت مردم سوریه نمایان شود. 

گفتنی است  قسمتی از تصاویر اخبار و گزارش های تصویری حسینی بای در سوریه،برای حاضرین این مراسم پخش شد.


ارسال نظرات