خطیب نماز جمعه تفت در بخش دیگری از صحبت های خود به سخنان روز دوشنبه گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: برجام تجربه بزرگی بود که نشان داد آمریکا بدعهد است و نمی توان به آن اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۲۵۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، امام جمعه محترم شهرستان تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان تفت با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران طیف زحمت کش و گمنامی هستند که در مواقع گوناگون در صحنه های مختلف حاضر می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری از خبرنگارانی که با ستاد نمازجمعه تفت همکاری می کنند تشکر کردند و گفتند برخی از خبرنگاران بلافاصله پس از اتمام نمازجمعه خبر را مخابره می کنند یا برای پخش در صدا و سیما آماده می کنند که جای تقدیر دارد.

ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود به سخنان روز دوشنبه گذشته مقام معظم رهبری اشاره کردند و افزودند: برجام تجربه بزرگی بود که نشان داد آمریکا بدعهد است و نمی توان به آن اعتماد کرد.

خطیب نماز جمعه تفت ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند دغدغه معیشت مردم را دارند و بر تکیه بر ظرفیت های درونی تأکید کردند.

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود به تحولات منطقه به ویژه در یمن، سوریه و عراق اشاره کردند و گفتند: در یمن حوثی ها با علی عبدالله صالح توافق کردند، در سوریه پیشروی نیروهای سوری در حلب صورت گرفته و در عراق هم نیروهای عراقی موصل مهمترین شهر عراق را تصرف کردند که همه اینها نوید بخش پیروزی نیروهای مقاومت و حزب الله و نابودی داعش است.

توصیف و شرح واژه کریم به مناسبت دهه کرامت محور خطبه اول نمازجمعه خطیب توانمند شهرستان بود.

گفتنی استدر نمازجمعه امروز ورزشکارانی که از شلمچه عازم مشهد مقدس بودند حضور یافتند که امام جمعه محترم از حضور آنها تشکر کردند.

ارسال نظرات